Strona 1 z 1
[S8500 Wave] Gwarancja.
Post:21 paź 2011, 17:21
autor: manius
Witam! mam problem bo chciałem kupić Samsunga Wave, na aukcji internetowej znalazlem taki który by mnie interesował, ale po skontaktowaniu się ze sprzedawcą okazało się że telefon jest prawie nowy z sieci Tmobile ale gościu nie posiada do niego karty gwarancyjnej, jedynie fakture vat na ktorej niby pisze ze jest dokumentem poswiadczającym o gwarancji na ten telefon, czy aby można było korzystac z tej gwarancji nie trzeba mieć dodatkowo tej karty gwarancyjnej Samsunga - chodzi mi o taką małą karteczkę (Warranty Card) którą zawsze dają do zestawu - zazwyczaj nie wypełnioną?
Post:22 paź 2011, 00:00
autor: bob
ta karta gwarancyjna nic nie daje, bo gwarancja jest i tak na podstawie faktury. A jak sie uprzesz to mozesz isc do tmobile po duplikat gwarancji - albo napisac do samsunga. Min. dlatego te gwarancje nie sa wypelniane, bo 99% salonów nie przyjmie fona bez faktury na ktorej i tak sa wszystkie dane.
Post:22 paź 2011, 00:14
autor: gaskabalbinka
Dokładnie tak jak mówi bob. Kartę gwarancyjną wypełnia się tylko przy sprzedaży bezpośredniej, przy zamawianiu telefonu przez kuriera zawsze dostaje się zaplompowane pudełko z nieruszoną kartą gwarancyjną więc faktura w zupełności wystarczy.
Post:22 paź 2011, 00:21
autor: wtd
Prawdę mówiąc, to nie potrzebujesz chyba gwarancji - po prostu jak coś się zepsuje to oddaj do salonu T (chyba musi być ten co sprzedawał, ale nie jestem pewien) i powiedz że żądasz naprawy na podstawie zgodności towaru z umową. Wtedy naprawa telefonu i ew. użeranie się z serwisem jest na ich głowie + jeżeli nie odpowiedzą ci w ciągu 14 dni to automatycznie oznacza to że zgadzają się na spełnienie twoich żądań co do naprawy/wymiany/zwrotu kasy.
Post:22 paź 2011, 08:24
autor: kerim36
wtd pisze:podstawie zgodności towaru z umową
raczej NIEzgodnosci

Post:22 paź 2011, 09:55
autor: wtd
kerim36 pisze:
raczej NIEzgodnosci
dokładnie tak, drobny błąd :p