Witam serdecznie.
Mam następujący problem. Małżonka posiada telefon Samsung Wave s8500 z Bada OS w wersji 1.0 (brand Play). Słuchawka jest z kartą sim Orange. Wszystko było ok, aż do 10 stycznia, kiedy to telefon „nabił” aż 165 MB danych na kwotę 824zł. Pytanie skąd taki rachunek, czy ktoś z Was się z tym spotkał? Przed i po tym zdarzeniu telefon synchronizował tylko pocztę (50kb za zdarzenia) oraz kasowanie biletu (Mobilet), czy sprawdzenie rozkładu jazdy. Nic jednak z tych zdarzeń nie mogło ściągnąć tylu danych. W Orange On Line widać wyraźnie że dane „zżarło” podczas jednej sesji. Na pewno nie było używane YouTube. Telefon nie był wykorzystywany jako modem do korzystania np. z internetu na laptopie. Mam następujące pytania:
- Czy macie może pomysł co mogło być powodem? Sprawdzałem ściągnięte tego dnia maile, kilkaset kilobajtów.
- gdzie sprawdzić update aplikacji, kiedy następował. Znalazłem tylko datę instalacji aplikacji, ale nie aktualizacji?
- gdzie można sprawdzić historię transferu danych?
- jak można zablokować w Wave transfer danych w sieci komórkowej?
- czy jest sens składać reklamację do Orange i/lub Samsunga?
Jeden kłopot to rachunek, ale drugi co mogło przemielić taki pakiet? Jeśli macie jakieś pytania to czekam z niecierpliwością.
Pozdrawiam,
sporysz
Ostatnio zmieniony 22 sty 2011, 23:21 przez sporysz, łącznie zmieniany 1 raz.