[N97 mini] Czy utraciłem gwarancję telefonu ?
Post:31 gru 2011, 02:05
Witam wszystkich
Kupiłem Nokię N97 mini na allegro (od pierwszego właściciela) wszystko było w porządku przez kilka miesięcy.
Otóż ponad miesiąc temu moja Nokia N97 mini rozładowała się. Po podłączeniu jej do ładowarki telefon w żaden sposób nie chciał się włączyć. Oddałem go do komisu w którym był ze 3tygodnie. Przez ten czas facet nie był w stanie usunąć usterki. Postanowiłem jednak zanieść go do drugiego komisu jednak mimo wszystko sytuacja się powtórzyła. Dowiedziałem się że gdzieś na płycie głównej jest zwarcie i nie potrafią go zlokalizować a w telefonie nie ma śladów zalania czy upadków (dbałem o telefon).
Wczoraj zajrzałem do pudełka z telefonem. Wg faktury telefon został zakupiony 2010-09-23 w sieci Era (dziś T-Mobile) karta gwarancyjna nie jest w wypełniona lecz na fakturze jest napisane "W przypadku zakupu telefonu, który jest dostarczany przesyłką pocztową/kurierską, niewypełniona oryginalna Karta gwarancyjna nie stanowi przeszkody dla korzystania z uprawnień gwarancyjnych. Warunkiem korzystania z gwarancji jest przedstawienie faktury zakupu i oryginału karty Karty gwarancyjnej."
I teraz moje pytania:
1. Czy mimo iż telefon był w dwóch komisach i został przez nich otworzony mogłem przez to stracić gwarancję i czy w ogóle ją miałem ?
2. Czy mimo wszystko mogę oddać telefon do T-Mobile i poprosić o jego naprawę ?
3. Jeżeli T-Mobile przyjmie mój telefon w ramach gwarancji jak duża istnieje możliwość że spostrzegą się że telefon był otworzony i odmówią naprawy ?
Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie
Kupiłem Nokię N97 mini na allegro (od pierwszego właściciela) wszystko było w porządku przez kilka miesięcy.
Otóż ponad miesiąc temu moja Nokia N97 mini rozładowała się. Po podłączeniu jej do ładowarki telefon w żaden sposób nie chciał się włączyć. Oddałem go do komisu w którym był ze 3tygodnie. Przez ten czas facet nie był w stanie usunąć usterki. Postanowiłem jednak zanieść go do drugiego komisu jednak mimo wszystko sytuacja się powtórzyła. Dowiedziałem się że gdzieś na płycie głównej jest zwarcie i nie potrafią go zlokalizować a w telefonie nie ma śladów zalania czy upadków (dbałem o telefon).
Wczoraj zajrzałem do pudełka z telefonem. Wg faktury telefon został zakupiony 2010-09-23 w sieci Era (dziś T-Mobile) karta gwarancyjna nie jest w wypełniona lecz na fakturze jest napisane "W przypadku zakupu telefonu, który jest dostarczany przesyłką pocztową/kurierską, niewypełniona oryginalna Karta gwarancyjna nie stanowi przeszkody dla korzystania z uprawnień gwarancyjnych. Warunkiem korzystania z gwarancji jest przedstawienie faktury zakupu i oryginału karty Karty gwarancyjnej."
I teraz moje pytania:
1. Czy mimo iż telefon był w dwóch komisach i został przez nich otworzony mogłem przez to stracić gwarancję i czy w ogóle ją miałem ?
2. Czy mimo wszystko mogę oddać telefon do T-Mobile i poprosić o jego naprawę ?
3. Jeżeli T-Mobile przyjmie mój telefon w ramach gwarancji jak duża istnieje możliwość że spostrzegą się że telefon był otworzony i odmówią naprawy ?
Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie