Strona 1 z 1

[500] Odesłać czy reklamować?

Post:04 gru 2011, 19:18
autor: alex1155
Witam,
dwa dni temu kurier przysłał mi nowiutką Nokię 500 na przedłużenie umowy w orange. Telefon od początku niemiłosiernie się wiesza. Nie da sie na nim odblokować klawiatury, pozno ładuje sie menu, czasem nie wydaje dżwieku kiedy ktoś do mnie dzwoni. Praktycznie nie ma na nim aplikacji, problemy wystepują juz od wyciągnięcia go z pudełka. Co teraz? Reklamować? Czy odesLać? Jesli odesłac to jak taka procedura wyglada? Czy Orange moze odmowic przyjecia telefonu jesli stwierdza,ze jest uszkodzony?
Pozdrawiam.

Post:04 gru 2011, 20:33
autor: ubuntulnx
Jeżeli jesteś kl. indywidualnym, a telefon nie uszkodził się z Twojej winy, możesz go odesłać na:
Jeżeli nie jesteś zadowolony z przesłanego telefonu lub zauważyłeś jakąś wadę, możesz w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki odstąpić od umowy i zwrócić przesyłkę. Wystarczy, że poprawnie wypełnisz dokument odstąpienia od umowy i prześlesz do nas wraz z przesyłką na adres:

CEVA CENTRALA ZWROTÓW PTK
Ołtarzew ul. Południowa 2
05-850 Ożarów Mazowiecki

PTK Centertel nie ponosi kosztów dostarczenia zwracanej przesyłki.
Jeśli chcesz odesłać zakupiony towar pamiętaj, że telefon i karta nie mogą nosić śladów użytkowania:
telefon powinien być spakowany w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami zabezpieczającymi np. folia na wyświetlaczu, folie zabezpieczające, akumulator i ładowarka, elementy mocujące, zwinięty przewód ładowarki, komplet instrukcji
bateria powinna być spakowana w oryginalnym opakowaniu, powinna posiadać naklejkę identyfikacyjną z kodem kreskowym i symbolem baterii
Po zarejestrowaniu zwrotu przez PTK Centertel skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.

Post:04 gru 2011, 20:33
autor: dario321
ja zrobilbym tak;
najpierw format karty pamieci lub masowej pamieci (jesli jest ktoras z nich :wink: ),pozniej format telefonu kodem *#7370# i aktualizacja jego oprogramowania.
jak to by nie pomoglo to odeslal bym do regenersis.pl (na ich koszt kurierem dhl),pominal bym orange bo czekal bym dluzej na zwrot fona.
czytaj tez to; http://www.twojaeuropa.pl/796/gwarancja ... konsumenta :-)

Post:04 gru 2011, 20:39
autor: alex1155
jestem klientem indywidualnym i telefon nie działa dobrze od wyciągnięcia z pudełka.

Post:05 gru 2011, 08:52
autor: dario321
ubuntulnx
to ''procedura'' odstapienia od umowy ;-)
a user alex1155 nic nie wspomnial o takowym odstapieniu :-)

Post:05 gru 2011, 09:24
autor: rain86
dario321 pisze:ja zrobilbym tak;
najpierw format karty pamieci lub masowej pamieci (jesli jest ktoras z nich :wink: ),pozniej format telefonu kodem *#7370# i aktualizacja jego oprogramowania.
jak to by nie pomoglo to odeslal bym do regenersis.pl (na ich koszt kurierem dhl),pominal bym orange bo czekal bym dluzej na zwrot fona.
czytaj tez to; http://www.twojaeuropa.pl/796/gwarancja ... konsumenta :-)
postąpiłbym dokładnie tak samo. Jednakże obawiam się, że może to nic nie dać z bardzo prostego względu - soft orange w większości telefonów tak je zamula, że nic tu nie pomoże poza zmianą softu na niebrandowany. Dokładnie miałem kiedyś podobny myk z Omnią HD - wgrany był sof pomarańczy, telefon mulił niemiłosiernie, do tego nie działały wszystkie funkcje. Wgrałem oryginalny firmware samsunga i telefon bez porównania - niebo a ziemia, do tego doszło kilka funkcji wyciętych przez pomarańcze :D

Post:05 gru 2011, 10:12
autor: Kamil_K
Również potwierdzam, że wina może leżeć po stronie Orange'a. Wave S8500 z pomarańczowym oprogramowaniem potrafi resetować się kilka razy dziennie i działa jak Wave 533 :-).

Post:05 gru 2011, 10:18
autor: dario321
wiec po tych formatach,nalezy wgrac soft niebrandowany-tylko nie przez NSU :wink:

Post:05 gru 2011, 11:15
autor: kamil1221
W jakim pudełku dostałeś Nokię ?

Jeśli w niebieskim - to tam brandu nie powinno być - bo to pierwsza partia bez simlocka.

Post:05 gru 2011, 15:49
autor: alex1155
kamil1221 pisze:W jakim pudełku dostałeś Nokię ?

Jeśli w niebieskim - to tam brandu nie powinno być - bo to pierwsza partia bez simlocka.
W niebieskim,ale simlock mam -karta t -mobile niewlasciwa. Odsyłam w znaczeniu odstepuje od umowy tak mi poradzono w serwisie i salonie Orange. Telefon wyglada ogólnie na uszkodzony. Soft Orange swoje robi jednak podejrzany jest problem z glosnikiem i czułościa ekranu (nie reaguje, mozna klikać i klikać).

Post:05 gru 2011, 20:12
autor: dario321
smialo odsylaj/odstepuj,pamietaj aby wyslac priorytetem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
na to by otrzymali przesylke masz 10dni od dnia w ktorym przesylke odebrales od kuriera,pozdro