Strona 1 z 1

[I550w] nie widzi karty sim.

Post:20 cze 2010, 00:26
autor: helmutthegreat
Mam spory problem, mój telefon się chyba na mnie obraził, że chcę się go po miesiącu pozbyć i w momencie kopiowania kontaktów z karty sim do pamieci telefonu nagle wyłączylo się menu i profil zmienił się na offline. Kiedy próbuję go zmienić pojawia się napis włóż kartę sim.
Do tej pory nic w nim się nie psuło i nie bardzo wiem co mogło to spowodować, ma ktoś podobne doświadczenia z tym telefonem?

Kolejne pytanie: czy jest szansa, że serwis samsunga mi przyjmie telefon bez rachunku za niego? Nokia mi przyjmowała bez problemu, ale to chyba kazda marka ma inaczej. Karta gwarancyjna oczywiście jest wypełniona i podbita.

Telefon ma simlocka na play jeśli ma to jakies znaczenie.

Post:20 cze 2010, 01:20
autor: Marek
Czy wyciągnięcie i ponowne włożenie karty sim coś daje? Czasami to pomaga.

Post:20 cze 2010, 01:26
autor: orson_dzi
Jak wciśniesz przycisk zasilania, to powinno się chyba pojawić kilka profili do wyboru i tryb offline. Może tam się coś przestawiło i dałoby się w ten sposób wrócić.

Post:20 cze 2010, 08:42
autor: helmutthegreat
Niestety wyjęcie karty sim nic nie daje, przywrócenie fabrycznych ustawień też, no i profilu też się nie da zmienić.
Spróbuję jeszcze zaktualizować oprogramowanie, może to coś da

Post:20 cze 2010, 10:29
autor: Jaca
Sprawdź czy karta sim działa w innym telefonie lub sprawdź czy inna karta sim będzie działać w samsungu (jeśli nie ma locka). Jeśli to nie jest wina karty sim to najprawdopodobniej padł odpowiedzialny za czytanie karty sim na płycie główniej.

Post:20 cze 2010, 11:03
autor: helmutthegreat
to była wina karty sim, nie wiem w jaki sposób się zepsuła, no ale nie działa w innych telefonach, a inna z playa w nim działa. Dziwne oO

A co do mojego 2 pytania już na przyszłosć - czy żeby oddać telefon do serwisu Samsunga potrzebny będzie rachunek za niego, czy tak jak w Nokii wystarczy sama podbita karta gwarancyjna?

Post:20 cze 2010, 11:38
autor: Jaca
A co do mojego 2 pytania już na przyszłosć - czy żeby oddać do serwisu Samsunga potrzebny będzie rachunek za niego, czy tak jak w Nokii wystarczy sama podbita karta gwarancyjna?
Potrzebny będzie dowód zakupu oraz karta gwarancyjna. Tutaj masz szczegóły :
W celu zgłoszenia usterki, potrzeby konserwacji urządzenia, prosimy o kontakt z telefonicznym Centrum Obsługi Klienta 0 801 172 678 / 0 801 1SAMSUNG, w celu weryfikacji przez konsultantów technicznych faktycznego, sprzętowego uszkodzenia urządzenia. Konsultanci pomogą rozwiązać problem lub skierują urządzenie do właściwego Serwisu Samsung.

W przypadku oddania, bądź wysyłki wadliwego urządzenia do naprawy, należy załączyć sporządzony w formie pisemnej dokładny opis objawów wadliwego działania urządzenia z uwzględnieniem środowiska pracy i sposobu, w jaki się ujawniają. W przypadku usterek okresowych i trudnych do wykrycia, serwis może zażądać dokumentacji wskazującej na usterkę w formie zdjęć, wydruków, czy też filmów.

1. Niniejsza karta gwarancyjna jest jedynym dokumentem, na podstawie, którego, uprawniony z gwarancji, może dochodzić swoich praw na terenie Polski z tytułu udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje wyłącznie urządzenia zakupione na terenie Polski.

2. Warunkiem korzystania z uprawnień gwarancyjnych jest załączenie do reklamowanego urządzenia poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej, dowodu zakupu zawierającego datę zakupu oraz opis uszkodzenia.