Strona 1 z 1
[n95 8gb, n95] Problem z telefonem
Post:27 lis 2008, 16:44
autor: piceer
Witam a więc mam problem z nokią n95, otóż strasznie mi przeszkadza szum podczas rozmowy i wykonywania polaczenia, mialem juz wiele telefonów i tylko w tym jednym jest to moim zdaniem bardzo odczuwalne, po prostu tak to szumi ze nie wierze ze przy tak ponoc dobrym telefonie moze byc taka gafa. Prosze o wasze opinie i uwagi, wiem ze ktos juz poruszał ten temat w tescie pisał o szumie.
Post:27 lis 2008, 21:19
autor: Forest
Mi nic nie szumi. Idź do serwisu i niech Ci wymienią głośniczek.
Post:27 lis 2008, 21:31
autor: piokuk
Miałem dwie Nokie N95. W obu szumiało podczas wykonywania i w trakcie połączenia. To był jedyny model telefonu po korzystaniu z którego bolała mnie głowa. Jeden telefon sprzedałem, drugi dałem Mamie.
Post:27 lis 2008, 23:56
autor: piceer
ha ha no i właśnie, szumi szumi i to ostro, to jest poprostu badziewie. a w serwisie powiedzą mi tak samo jak kolega czyli "panie wedle mnie nic nie szumi" pozatym każdy jeden model tak robi bo już 3 x wymieniałem na nową i ciagle to samo i w jednej i 2, to zwykłe g%$##@
Post:28 lis 2008, 01:59
autor: piokuk
Ja Ci nic dobrego o tych Nokiach nie powiem. Funkcje może owszem i fajne, ale na samo wspomnienie tego szumu i bólu głowy niemalże trauma mnie ogarnia. W zadnym nokiowskim telefonie nie miałem tak złej jakości dźwięku.
Post:28 lis 2008, 08:40
autor: vinc
Jeśli nie jest to wina głośnika to może warto zrobić aktualizacje softu

Post:28 lis 2008, 10:10
autor: piceer
ale tu nikt nie powiedział że to nie jest wina głośnika.
Post:28 lis 2008, 12:43
autor: vinc
Jednak zanim idziesz oddać telefon do serwisu z jakąś usterką, za którą może być odpowiedzialne oprogramowanie warto zrobić aktualizacje softu. Dopiero jeśli to nie pomoże oddać do naprawy.
Post:28 lis 2008, 14:06
autor: piceer
tylko to właśnie chyba nie jest odpowiedzialne oprogramowanie tylko właśnie jakaś nowa seria tych głośników, które szumią, skąd ja mam to wiedzieć, po to sie tu mięzy innymi informuje
[ Dodano: 2008-11-28, 16:47 ]
zrobiłem aktualizację softu i nadal jest tak samo, wszystkie n95 tak mają więc są tam glosniki jakies do d%$#@
od moda: forum to miejsce publiczne, nie przeklinaj na nim!
Post:29 lis 2008, 23:00
autor: mike278
posiadam, nie szumi mi. raczej. bo najczesciej uzywam bt albo sluchawek

Post:01 gru 2008, 14:02
autor: piceer
bt ? sluchawka na bluetooth ?
Post:01 gru 2008, 18:30
autor: macOS22
mi nie szumi, ale za to słyszę wszystko dokoła, swoje kroki jak idę, ludzi co dokoła gadają, gwar itp., a jak coś zacząłem mówić, to czasem głośnik harczał, ale to nie przy każdej rozmowie i nie wiem z czego to wynika, oddałem do serwisu, ale nie wiem czy mi to naprawią, bo nie przy każdym połączeniu są takie symptomy, możliwe że mikrofon jest zbyt czuło nastawiony, albo zależy od zasięgu sieci. Jak mikrofon to jeszcze pół biedy bo może nowy soft to naprawi, a jak sieć to nie wiem co na to poradze;]
Post:03 gru 2008, 08:43
autor: mike278
piceer pisze:bt ? sluchawka na bluetooth ?
sorry za skrot myslowy. dokladnie. albo sluchawka bt:jabra 150 lub delos-14 albo przewodowy zestaw sluchawkowy. sprawdzalem tez na stereo bt samsunga i tez niec nie szumi.

Post:05 gru 2008, 00:01
autor: macOS22
Wróciła n95 z serwisu i powiem wam, że nic nie trzeszczy, nie szumi i jakość rozmów można określić nawet jako bardzo dobrą;]nie wiem czy to spowodował nowy soft(3.0.015), czy może głośniczek wymienili;]
Post:05 gru 2008, 00:28
autor: dechomenon
macOS22 pisze:Wróciła n95 z serwisu i powiem wam, że nic nie trzeszczy, nie szumi i jakość rozmów można określić nawet jako bardzo dobrą;]nie wiem czy to spowodował nowy soft(3.0.015), czy może głośniczek wymienili;]
a jaki masz komunikat w raporcie serwisu? na pewno, że wgrano nowe oprogramowanie i testy urządzenia zgodne ze specyfikacja producenta.?
Post:06 gru 2008, 00:10
autor: macOS22
tak i że zestrojono razem z siecią i wymieniono części zgodnie ze specyfikacją;Doni stosują po prostu schemat "kopiuj/wklej" przy każdym raporcie po serwisowym, jak chcesz się dowiedzieć co naprawdę zrobili,to albo trzeba tam dzwonić, albo poprosić pracownika salonu, żeby sprawdził;]
Post:06 gru 2008, 16:04
autor: piceer
mi się raczej nie chce w to wierzyć, ja teraz zmieniłem telefon na e 51 i jest to samo, a nie mozesz sie dowiedzieć co konkretnie zrobili ci w tym serwisie ? a to serwis czy po prostu oddales do sieci ?