[Nokia e65] - problemy z zestawem słuchawkowym i wifi
Post:17 lis 2008, 20:45
Witam. Aktualnie jestem we Wrocławiu, w mieście znajduje się dosc sporo punktów dostępowych WiFi np w rynku, na politechnice, w wiekszych centrach handlowych itp. Niestety telefon nie jest w stanie połączyć sie z żadnym z tych punktów, przez co nie moge korzystac z internetu ( a m.in do tego celu ten telefon był zakupiony- dokładnie wczoraj). Czy to jest wina oprogramowania czy może słabej jakości sygnału, przez co tel go wykrywa ale nie moze sie z nim połączyc.
Kolejnym problemem jest funkcja Mowa - najchętniej chciałbym ją usunąć ale niestety nie moge tego zrobic z poziomu telefonu, a kabla nie posiadam. Przy włączaniu odtwarzacza mp3 (bez słuchawek) muzyka odtwarza się normalnie i nie wyskakują zadne problemy, zaś przy podłączeniu pod zestaw słuchawkowy (nieoryginalny, moze w tym jest jakas wada) telefon zaczyna wariowac, po okolo 2 sekundach utówr się pauzuje i wyskakuje komunikat "mów teraz", po mignięciu paska występuje komunikat "nie znaleziono odpowiednikow" i muzyka się następnie pauzuje. Po kontynuacji odtwarzania utworu sytuacja powtarza się nagminnie. Czym to moze byc spowodowane. Tel jest jeszcze 2 tyg na gwarancji wiec co polecacie - oddac za zwrotem pieniędzy czy może isc do punktu gwarancyjnego i zarządać naprawy. Proszę o jaknajszybszą odpowiedz
Kolejnym problemem jest funkcja Mowa - najchętniej chciałbym ją usunąć ale niestety nie moge tego zrobic z poziomu telefonu, a kabla nie posiadam. Przy włączaniu odtwarzacza mp3 (bez słuchawek) muzyka odtwarza się normalnie i nie wyskakują zadne problemy, zaś przy podłączeniu pod zestaw słuchawkowy (nieoryginalny, moze w tym jest jakas wada) telefon zaczyna wariowac, po okolo 2 sekundach utówr się pauzuje i wyskakuje komunikat "mów teraz", po mignięciu paska występuje komunikat "nie znaleziono odpowiednikow" i muzyka się następnie pauzuje. Po kontynuacji odtwarzania utworu sytuacja powtarza się nagminnie. Czym to moze byc spowodowane. Tel jest jeszcze 2 tyg na gwarancji wiec co polecacie - oddac za zwrotem pieniędzy czy może isc do punktu gwarancyjnego i zarządać naprawy. Proszę o jaknajszybszą odpowiedz