Strona 1 z 1

[N95] Problemy z obudową

Post:29 mar 2008, 17:40
autor: Jakub19922
Od 1.03.2008 jestem szczęśliwym posiadaczem nokii n95. We wtorek 25.03 zakupiłem w salonie nokii oryginalny pokrowiec przystosowany do tego telefonu. Pani sprzedawczyni zapewniała że jest to najlepszy pokrowiec do tego telefonu, lecz dziś 29.03 chcąc zmienić kartę SIM wyjąłem telefon z pokrowca i ku mojemu zdziwieniu na telefonie były czarne plamy które zafarbowały mi obudowę od pokrowca . Najpierw próbowałem zmyć to mokrym patyczkiem do uszu lecz nic to nie pomogło. Poszedłem do serwisu i zażądałem wymiany obudowy na gwarancji pani powiedziała że mam przyjść w poniedziałek z gwarancją od telefonu. Nie jestem pewny czy potrzebny jest paragon ? którego niestety nie mam :( i boję się że nie uznają mi tego bez paragonu. Czy jest możliwość sprawdzenia paragonu w kasie fiskalnej jeśli podam dokładną datę i przybliżoną godzinę?? jeśli paragon będzie potrzebny

Post:29 mar 2008, 20:13
autor: user_delete3
Jakub19922 pisze:Nie jestem pewny czy potrzebny jest paragon ?
Poniżej cytat ze strony Nokia Poland odnośnie zgłoszenia reklamacji:
W celu zgłoszenia reklamacji z tytułu Ograniczonej Gwarancji należy przedstawić:

1. Produkt (lub część, której dotyczy reklamacja),
2. oryginał dowodu zakupu, który wyraźnie określa nazwę i adres sprzedającego, datę i miejsce zakupu, rodzaj produktu oraz numer IMEI lub inny numer seryjny.
3. ważną kartę gwarancyjną.

Post:29 mar 2008, 21:20
autor: davvid
Niestety pozamiatane :/ Musisz mieć dowód zakupu, bez tego ani rusz

Post:29 mar 2008, 22:01
autor: Forest
Ale w sumie Nokia sobie w kulki leci. Telefon jest sprawny więc po co komu gwarancja? Wystarczył by paragon zakupu fakeowego pokrowca którym Nokia handluje i który Ci tak zpierdzielił cały panel...
Ja bym się kłócił...

Post:29 mar 2008, 23:43
autor: dechomenon
tak na prawdę to może Ci się udać bez paragonu, ale to tylko przy dobrych wiatrach..bo czasem po prostu takowego nie chcą...ale w regulaminie jest zapis i tyle, mimo wszystko warto uderzyć/.