Strona 1 z 2
[N82] wgrywanie softu
Post:16 lut 2008, 16:05
autor: farin
Witam,
mam pytanie, na które nie do końca mogę znaleźć jednoznaczną i prostą odpowiedź.
Parę dni temu kupiłem tą nokię, sprawdzam software i widzę, że jest w wersji 10.
Telefon został sprowadzony z zagranicy i ma polskie menu, czyli rozumiem, że został zmieniony PC. I teraz, czy jeśli zacznę updatetować soft do wersji v11 przez NPS będę miał jakieś problemy z telefonem? Czy od razu wgra się polski język? Jak to dokładnie jest?
Dodam, że to mój pierwszy telefon z symbianem, stąd te pytania.
Pozdrawiam
Post:16 lut 2008, 16:27
autor: piotrz
farin pisze:zyli rozumiem, że został zmieniony PC.
niekoniecznie, soft mógł być wgrany phoenixem, który wgrywa pl menu bez zmiany product code. podłącz telefon i sprawdź za pomocą nemesis service suite jaki jest product code. jeśli będzie polski to możesz bez obaw wgrywać softa za pomocą nokia software updater.
Post:16 lut 2008, 16:53
autor: farin
Odczytałem product code, ale nic mi to nie mówi

Co dalej z tym zrobić?
Edit: Sprawdziłem na nalepce pod baterią. Numer się zgadza, czyli mogę śmiało wgrać nowy soft i język polski zostanie? W nic innego bawić się nie będę musiał?
Post:16 lut 2008, 16:56
autor: piotrz
farin pisze:Odczytałem product code, ale nic mi to nie mówi Co dalej z tym zrobić?
znajdź go w tym spisie ->
http://www.symbianos.pl/Artyku%B3y/Rozn ... n%F3w_BB5/
Post:16 lut 2008, 16:58
autor: Kaczy
Tutaj masz product code dla N82. Porównaj sobie jaki Ty masz.
Kod: Zaznacz cały0549174: EURO-1
0551511: FRANCE
0551512: ALPS
0551513: EURO-2
0551514: TURKEY
0551516: BALTIAN
0551517: RUSSIA
0551518: UKRAINE
0551519: CIS
0551520: BELARUS/MOLDOVA
0551521: EURO-3
0551522: BALKANS
0551523: GREECE/CYPROS
0551524: ISRAEL
0551525: Farsi
0551526: Urdu
0551527: UAE
0551528: GULF
0551529: NORTH AFRICA
0551530: Africa Port
0552251: SOUTH AFRICA
0552252: Africa
0552537: Bulgaria/Romania
0554977: MA/IT/PO/SP
0554979: LUXEMBURG
0554980: GERMANY
0554984: NI/GH/TO/BE/Niger
Jeżeli masz Euro-3 to jak wgrasz nowy soft to będziesz miał dalej polski język

Post:16 lut 2008, 16:58
autor: farin
Nie ma takiego numeru

Ale zedytowałem wcześniejszego posta, więc chyba jest ok?
Post:16 lut 2008, 17:05
autor: piotrz
farin pisze:
Edit: Sprawdziłem na nalepce pod baterią. Numer się zgadza, czyli mogę śmiało wgrać nowy soft i język polski zostanie? W nic innego bawić się nie będę musiał?
skoro został sprowadzony z zagranicy to na 99% utracisz polskie menu. będziesz się musiał bawić w zmiane product code iw grywanie nowego softa.
Post:16 lut 2008, 17:08
autor: Klusek
Nie nie będziesz miał języka polskiego, bo język polski jest tylko w EURO-3, przed instalacja nowego oprogramowania musisz zmienić PC na EURO-3 i dopiero wtedy dokonać aktualizacji.
Post:16 lut 2008, 17:10
autor: farin
Znalazłem, że ten PC jest z O2 Postpay UK (0558909). Czyli potwierdza to co mówiłeś.
Czyli jakbym chciał teraz wgrać nowy soft i PL menu muszę mogę zrobić to tak:
1. Przez NSU wgrać soft, co mi wywali polski język.
2. Tym programem co podałeś zmienić PC na 0551521: EURO-3
3. Grać język PL. (skądś to się ściąga?)
I wszystko będzie śmigać?
Aha, czyli pierw zmienić PC na euro-3 i wgrać soft przez NSU? Nawet prostsze niż się wydawało.

Post:16 lut 2008, 17:12
autor: Kaczy
Wykonaj w tej kolejności: punkt 2 a później pkt 1. I będziesz miał najnowszy soft z polskim językiem

Post:16 lut 2008, 17:14
autor: farin
Wielkie dzięki panowie, bardzo pomogliście

Post:27 lut 2008, 18:44
autor: HsvFan
Sorry ze odswiezam temat, ale wgralem najnowszy soft do e65 i usunelo mi jezyk polski. Product code mam euro-2 czyli 0542320. Co mam zrobic by znowu przywrocic jezyk polski?
Post:27 lut 2008, 18:49
autor: user_delete3
Product code mam euro-2 czyli 0542320. Co mam zrobic by znowu przywrocic jezyk polski?
Wgraj ten product code : 0515304 EURO 3 lub ten 0542334 EURO 3, a dokładnie postepuj jak jest opisnbe tutaj
http://forum.symbianos.pl/viewtopic.php?t=2480, tylko pamiętaj że jest to ryzykowne gdyz grozi uszkodzeniem telefonu, oraz po zmianie product code tracisz gwarancje na telefon.
Post:27 lut 2008, 19:31
autor: HsvFan
Gdy biore scan w tym nss wyskakuje mi na dole scan for product...error. Co mam zrobic?
[ Dodano: 2008-02-27, 19:33 ]
a i wtym oknie, co ma imei chyba byc, tez nic nie wyskakuje po skanowaniu
Post:27 lut 2008, 19:45
autor: user_delete3
Wrzuć zrzuty z ekranu co ci sie pokazuje po wcisnieciu przycisku scan w Nemesis Service Suite
Post:27 lut 2008, 19:53
autor: HsvFan
Post:27 lut 2008, 20:13
autor: user_delete3
A w jaki trybie masz podłączony telefon
Post:27 lut 2008, 20:22
autor: HsvFan
Pc Suite
[ Dodano: 2008-02-27, 20:24 ]
a profil ogolny
Post:27 lut 2008, 20:25
autor: user_delete3
Jeszcze jedno czy po podłączeniu telefonu do komputera masz na ekranie komunikat że telefon został podłaczony. A i czy najpierw uruchamiasz program a później podłączasz telefon do komputera, czy odwrotnie. Gdyż najpierw musisz podłączyc telefon a później uruchomic program NSS
Post:27 lut 2008, 20:29
autor: HsvFan
pokazuje sie komunikat ze telefon jest podlaczony i podlaczam pierwszy telefon a potem nss ale ciagle jest ten "error"