Strona 1 z 1

[Nokia N95] - jaką kupić?

Post:05 wrz 2007, 21:45
autor: macgan
Witam. Chciałbym kupić N95 - chodzi dokładnie o allegro... Ale jest tego tyle, że trudno wybrać odpowiedni model... Nie wiem czy warto kupować telefon z niby to gwarancją producenta, ale wgrywanym polskim menu i niby to fabrycznie bez sim-locka? czy gdy wgra się PL to wtedy gwarancja jest aktualna? Nie chce przepłacać za modele Nokia POLAND, bo kosztują dużo więcej... Jeżeli ktoś miał podobny problem i jakoś go rozwiązał to proszę o pomoc. Dzięki i pozdrawiam...

Od moda:pamiętaj by tematy zakładać wten sposób. poprawiłem

Post:05 wrz 2007, 21:59
z tego co wiem to wgranie polskiego menu nie kasuje gwarancji a co do sim locka to musisz zaufac sprzedawcy skoro tak napisal to mozliwe ze tak jest ;)
pamietaj ze gwarancja dziala na podstawie zakupu (paragon/fv z nr imei telefonu)

Post:06 wrz 2007, 07:44
autor: macgan
Czyli nie muszę się martwić tym, że jak kupię z wgrywanym polskim softem to stracę gwarancję?? :?

Post:06 wrz 2007, 08:07
autor: Klusek
Aby wgrać polski język trzeba zminić PC a to już unieważnia gwarancje :)

Post:06 wrz 2007, 08:09
autor: macgan
A np jeżeli zrobiłbym to w serwisie nokii??

Post:06 wrz 2007, 13:51
autor: piotrz
to nie.

Post:07 wrz 2007, 16:57
autor: macgan
Tak mi odpisali Nokii:
"Witamy w Dziale Obsługi Klienta Nokia,

Uprzejmie informujemy, że nie ma możliwości zmiany opcji językowych na inne niż oryginalnie przypisane do telefonu.
Autoryzowane serwisy Nokia takiej usługi nie prowadzą. Informujemy również, iż samodzielna zmiana języka doprowadzi do utraty gwarancji."

Czyli jednak nie da się mieć polskiego menu w zagranicznym telefonie bez utraty gwarancji... :?

Post:07 wrz 2007, 21:37
autor: dechomenon
macgan pisze:Tak mi odpisali Nokii:
"Witamy w Dziale Obsługi Klienta Nokia,

Uprzejmie informujemy, że nie ma możliwości zmiany opcji językowych na inne niż oryginalnie przypisane do telefonu.
Autoryzowane serwisy Nokia takiej usługi nie prowadzą. Informujemy również, iż samodzielna zmiana języka doprowadzi do utraty gwarancji."

Czyli jednak nie da się mieć polskiego menu w zagranicznym telefonie bez utraty gwarancji... :?
jeśli takie mają procedury to niestety, ale wydaje mi się że jak byś się udał do serwisu nokii i pogadał tak normalnie to może by się udało coś załatwić w parlamentarny sposób...

Post:09 wrz 2007, 11:02
autor: macgan
lepiej nie ryzykować i poczekać aż stanieją te "polskie"... a tanieją z dnia na dzień :D