Strona 1 z 1

[Lumia 925] Serwis, gwarancja.

Post:28 gru 2013, 15:23
autor: orson_dzi
Pytanie bardziej do kogoś z serwisu, ale nie wiem, czy ktoś taki się tu znajdzie.
Posiadam telefon bez żadnego dokumentu do niego. Telefon pochodzi z konkursu, więc nie ma do niego paragonu, ani żadnego dowodu zakupu. Gwarancja jest realizowana na podstawie dowodu wydania sprzętu w danym konkursie. Nad uzyskaniem takiego papierka pracuję.

I teraz pytanie, czy bez niego gwarancja nie zostanie uznana? Wpisując na stronie Nokii IMEI mam informację, że telefon podlega gwarancji. Czy serwis bez żadnego dokumentu, po wklepaniu sobie numerka w bazę będzie widział, skąd telefon pochodzi i czy ma gwarancję, czy bez papierów nie da rady?

Post:28 gru 2013, 15:46
autor: Xy
Orsonu, a nie prościej zadać pytanie bezpośrednio do Nokii (poprzez profil na FB) lub w Nokia Care? ;-)

Post:28 gru 2013, 16:30
autor: orson_dzi
No to oficjalnie dostałem informację jakiego papierka potrzebuję. A myślałem, że może ktoś będzie w stanie powiedzieć coś od praktycznej strony ;) .

Post:28 gru 2013, 23:57
autor: drcox
Kiedyś w 5Plus sobie za punkty wziąłem Nokię, ale wtedy od razu dostałem ją właśnie z takim "papierkiem" typu "wydanie nagrody" czy coś podobnego. Nokia, jak to Nokia od razu przyszła popsuta, ale serwis przyjął bez problemu na podstawie papierka.

Post:29 gru 2013, 00:30
autor: orson_dzi
Tylko weź to znajdź... Cały piątek wysyłałem maile wszędzie, gdzie ktoś mógł coś wiedzieć na ten temat, ale do tej pory żadnego konkretnego nazwiska osoby odpowiedzialnej nie znalazłem. Uroki korporacji ;) .