Strona 1 z 1

Reklamacja Myphone Hammer energy

Post:04 wrz 2017, 15:17
autor: Snuff15
Mam ten telefon już pół roku, przez cały czas był problem z ładowaniem. Pokazywało, że telefon ładuje, a jednak go nie ładowało. Odsyłałem na gwarancję, to za pierwszym razem (o ironio) wymienili mi ładowarkę. Gdzie mówiłem przez telefon, że ładowarka jest sprawna bo inne telefony ładuje. Za drugim razem wymienili mi baterię, lecz problem jest dalej. Ciężko jest odesłać telefon i żyć ze starym telefonem przez kolejne 2-3 tygodnie, aż znów go mi odeślą. Czasami telefon się łąduję, ale to muszę siedzieć przy nim i co chwila sprawdzać czy stan baterii wzrsta, jeżeli tego nie robi, to muszę odłączać i znów podłączać. Czasami trwa to nawet 20 min by zaczęło ładować mi normalnie telefon. Stąd moje pytanie, czy jest jakaś szansa by za to wszystko wymienili mi telefon na nowy, czy mam ciągle wysyłać im na gwarancję, a oni znów będą odsyłali mi wciąż nie naprawiony telefon.

Re: Reklamacja Myphone Hammer energy

Post:04 wrz 2017, 23:50
autor: vh
Jest szansa, tylko trzeba reklamować u sprzedawcy z tytułu rękojmi: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/re ... /rekojmia/

Wszystko na piśmie - pismo w dwóch egzemplarzach - na Twoim sprzedawca potwierdza odbiór.