DAJ CYNK
  • Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.

Moderator: Moderatorzy

 #908644  autor: leszekte
 01 lut 2017, 08:17
Pod koniec grudnia mój zakupiony w sklepie "SFERIS" telefon KAZAM 451 się zepsuł. Skontaktowałem się ze sprzedawcą, który wskazał serwis gwarancyjny - CSS w Piasecznie . Telefon Został tam dostarczony kurierem i przyjęty do serwisu 2 stycznia. Stwierdzono konieczność wymiany wyświetlacza. Od tej pory codziennie dostaje maila o treści " Czeka na części - uprzejmie informujemy, że czas naprawy tego telefonu ulegnie przedłużeniu, w związku z koniecznością sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy "
Sprawa trwa już miesiąc. Próbowałem kontaktować się z firmą KAZAM - serwis twierdzi ,że od nich zależy dostawa części - jednak arogancka kobieta po prostu odkłada słuchawkę .
Co można zrobić dalej? Nie kupiłem tego telefonu na targu, tylko w legalnie działającej firmie "SFERIS" i nie dałem go do naprawy "panu Heńkowi" tylko wskazanemu przez sprzedawcę centrum serwisowemu.
Status naprawy można sprawdzić na http://www.ccsonline.pl/status/status.php podając numer listu przewozowego 15852016817 .

Wydaje mi się, że skoro nie mają części , to powinni wymienić telefon lub zwrócić pieniądze.

Jeśli ktoś ma pomysł, jak rozwiązać mój problem ,proszę napisać. Będę wdzięczny za rady