Strona 1 z 1

[g510] Problem z telefonem.

Post:28 cze 2014, 23:19
autor: Bambus199810
Witam, w poniedziałek byłem w salonie, i baba mi zaproponowała telefony. Wziąłem tel. Huawei Ascend G510 w abonamencie 55 zł. mam 10 zl rabatu jako iż mam tel. domowy w orange. Za ten tel zapłaciłem 180zł. Dzis jest tak. Muzyka sie sama wyłącza, zacina sie niemilosiernie, zeby miec zasieg musze wlaczyc chociaz na chwile transmisje danych, bo po kilkunastu minutach znow nie ma zasiegu gdy transmisja jest wylaczona. Przycisk od przyciszania strasznie skrzypi i "zle" sie wciska. Bateria trzyma kilka godzin, przy opcji oszczedzania baterii. Tj. Wyswietlacz najnizsza jasnosc, wylaczone wi-fi blutu itp. Wchdoziłem na stronkę play i tam mi pani mowila na czacie, ze z wszystkimi promocjami zaplace 35 zl abonamentu i bd miał Lg l70 za 150 zł... Czy ta pani z orange mnie zrobiła w "konia"? I czy telefon moze zostac wymieniony na nowy albo inny ? W poniedzialek ide do orange to wyjasnic. prosze o odpowiedz. Dodam, że gdy Pani przynosila tel. do pokazania plomba byla juz zerwana, i telefon nie mial folii. Proszę o odpowiedź.

Post:29 cze 2014, 01:10
autor: kamil1221
G510 nie posiada foli na wyświetlaczu, gdy wyciągami z pudełka.
Co ma oferta sieci Play do tej całej twojej historii ? Strasznie chaotyczna jest twoja opowieści.

Urządzenie możesz oddać do serwisu.

Post:29 cze 2014, 11:57
autor: Niezgodna7
No, ale pudełko powinno mieć jednak plombę.
Wpis o pleju, to takie porównanie, nie ma co gdybyć nad sensem wplatania.
Okej. Więc tak:
1. Telefony dostałeś do wyboru, nie tylko Huaweia.
2. Sprawdź imei pudełka z tym na telefonie.
2.1 czy fon miał jakiekolwiek oznaki używania? Rysy, brudy, etc.
3. Operatorzy mają różne oferty, jedna lepsza, gorsza - zależne składowe z wielu razem
4. Nie jesteś zadowolony z funkcjonowania fona - to jak uważasz i Ci na rękę , to do serwisu. Jak nie, to poprzez Orange, ale dłużej to potrwa.

Post:29 cze 2014, 12:07
autor: kamil1221
Plomby nie musi posiadać. Jak to sobie wyobrażasz że jeden konkretny model w salonie jest do pokazywania a później bierze się zupełnie nowy podczas sprzedaży?
Do tego po przyjściu telefonu z magazyny otwiera się pudełko w salonie w celu sprawdzenia czy zestaw jest kompletny (by ewentualnie urządzenie odesłać na magazyn).

Post:29 cze 2014, 12:17
autor: Niezgodna7
Że co? Że jak? Eee.. Otwiera się pudełko po przyjściu z magazynu do salonu?? Ee...

Post:29 cze 2014, 12:27
autor: kamil1221
Co w tym dziwnego ? Salon to nie sklep rtv agd.

Post:29 cze 2014, 20:46
autor: Bambus199810
Imiei sie zgadza. Dzis musze telefon uruchamiac ponownie zeby byl zasieg. Muzyka i filmiki na yt sie same zatrzymują, bateria w trybie czuwania w 1h zuzywa 20% bez zadnych wlaczonych bajerów i z trybem oszczedzania energii. to jest normalne ? Jutro ide do salonu i jestem wkurzony, bo ta Pani mnie napewno naciągnęła, telefon nie nalezy do najwyzszej półki, zacina się, mój se live działa plynnie jak noz wchodzi w maslo. Ten telefon na allegro wart 400zł a w salonie musialem 180 zł z aboanmentem 55zł zaplacic.

Post:29 cze 2014, 20:55
autor: kamil1221
bo ta Pani mnie napewno naciągnęła
Ty czytasz czasem co napiszesz ?

Tu masz oficjalny cennik produktów w ofercie Cennik
Telefon w opcji na 24 mies. kosztuje 179zł - Smart Plan Mix II

Spróbuj przywrócić ustawienia do fabrycznych w telefonie (takie formatowanie systemu).
Miałeś po prostu pecha - czasem tak się zdarza, w tym przypadku konsultant nie jest niczemu winny.

Post:29 cze 2014, 21:02
autor: Bambus199810
a jeżeli to zrobie to będzie potem jakoś uwzględnianie w gwarancji itp ? Bo jutro idę z nim do salonu.

Post:29 cze 2014, 21:05
autor: kamil1221
To w końcu się ogarnij - czy Ty masz ofertę Smart Plan Halo II czy Smart Plan Mix II, by chyba sam nie wiesz co za taryfę posiadasz ?

Obrazek
Bambus199810 pisze:a jeżeli to zrobie to będzie potem jakoś uwzględnianie w gwarancji itp ? Bo jutro idę z nim do salonu.


A co tu ma być uwzględnione ? Robisz format i sprawdzasz czy telefon powrócił do normy. Jeśli nie to przy oddawaniu do serwisu, powiedz osobie przyjmującej że robiłeś reset i urządzenie nadal źle działa.

Post:29 cze 2014, 21:07
autor: Bambus199810
Nie spojrzałem na sam dół myślałem, że tabelka na górze odpowiada mojej taryfie, ale potem spojrzałem.