Strona 1 z 1

Telefony przez stronę internetową a w salonie

Post:21 cze 2014, 10:09
autor: trolololo95
Witam. Nie miałam pojęcia w jakim dziale umieścić to pytanie, jeśli xle wybralam z góry przepraszam.

Zauważyłam ostatnio że w sieci T-mobile (ale pewnie nie tylko) ceny telefonów na ich stronie internetowej są znacznie niższe, bo nawet o połowę, przy czym nie pisze że jest oferta tylko przez internet. Konkretniej zainteresowałam się Samsungiem Galaxy S3 za 399zł przy 49zł miesięcznie. Udałam się do salonu T-mobile, a Pani zaproponowała mi ten sam telefon w cenie ok 700zł. Była nieźle zdziwiona, że inną cenę znalazłam na internecie, przemyślała chwilę, po czym dodała że tak niska cena jest podejrzana i że to mogą być telefony które ludzie oddają po kilku dniach (kiedy zamawia się kurierem można zwrócić w ciągu 10 dni) i powiedziała że lepiej nie ryzykować i kupić nowy telefon w salonie.. Czy to możliwe żebym zamawiając telefon przez stronę T-mobile dostała telefon gorszy niż kupując w salonie? Czy może wkręcała mnie, żebym zapłaciła więcej u nich?

Post:21 cze 2014, 11:29
autor: dwaeuro
Coś takiego kiedyś obiło mi się po uszach, że właśnie T-Mobile sprzedawał ze zwrotów, ale na ile to były prawdziwe doniesienia nie wiem. Na Twoim miejscu spokojnie kupiłbym na stronie, oszczędzając nie mało kasy, a jeżeli okazałoby się, że z telefonem komórkowym jest coś nie tak lub był wcześniej używany to zgodnie z prawem zwrócił do 10 dni.

Post:24 cze 2014, 16:42
autor: ManiekOL
pani w salonie robi % wiec powie wszystko zebyś kupił telefon u niej

Post:24 cze 2014, 17:08
autor: maniek89
Typowa zagrywka ludzi z salonów. Chcą miec prowizję od podpisanej umowy więc zachęcaja do podpisania kontraktu w salonie. Klient który radzi sobie sam jest mniej opłacalny. Tak jak zostało powiedzianr, zamawiaj śmiało - w razie czego można się wycofać.