Strona 1 z 1

Witam Ważny temat REKLAMACJA

Post:15 maja 2014, 15:14
autor: I3lack
Witam wszystkich proszę o pomoc:
3 miesiące temu oddałem telefon na gwarancje do sklepu gdzie został kupiony telefon
trzymają go tyle czasu i mówią że nie ma części do telefonu : Motorola xt910 Razr
Co mogę w tej sytuacji zrobić.?

Post:15 maja 2014, 15:27
autor: aizo
A ile mają czasu na naprawę(zapisane to w regulaminie jest)

Post:15 maja 2014, 15:54
autor: dwaeuro
Gwarancję realizuje Teleplan czy sklep? Jeżeli Teleplan i poinformował Cię przed terminem 14 dni o przedłużającej się naprawie to możesz ich tylko męczyć i napisać do Motoroli EU np. na fb.

Post:15 maja 2014, 16:33
autor: I3lack
Powiedzieli, że telefonu nie da się naprawić bo nie mają części Co mam z tym zrobić.?

Post:15 maja 2014, 16:46
autor: aizo
Może najpierw odpowiedz na pytania, co za sklep, warunki gwarancji(ile czasu na naprawe maja)

Post:15 maja 2014, 19:38
autor: dwaeuro
I3lack pisze:Powiedzieli, że telefonu nie da się naprawić bo nie mają części Co mam z tym zrobić.?
Wystąp o nowy taki sam lub o porównywalnych parametrach. Przykładowo w Nokii jak nie mogli naprawić proponowali nowy inny model - np. za N8 - N9, za N9 - ostatnio 808 itd. Domagaj się telefonu, postrasz sądem i tyle.