Strona 1 z 1

Karta pamięci kupiona z telefonem a gwarancja

Post:30 gru 2011, 17:23
autor: Vieslav
Wraz z zakupem Ace w Orange dostałem kartę pamięci SanDisc 2GB. Użyłem jej dwa razy do przeniesienia plików, dzisiaj chciałem z ciekawości sprawdzić, czy działa no i niestety jest martwa. Producenci dają z reguły "wieczystą" gwarancje na karty, bądź jakąkolwiek (kartę mam pół roku więc teoretycznie jeszcze trwa). Przejrzałem faktury z zakupu telefonu i nigdzie nie ma wzmianki o karcie pamięci. Czy istnieje jakakolwiek szansa na wymianę karty, czy lepiej wydać 20zł i nie tracić czasu?

Post:30 gru 2011, 17:27
autor: orson_dzi
Vieslav pisze:epiej wydać 20zł i nie tracić czasu?
Zdecydowanie lepiej.

Ale ogółem dobre pytanie ;) . Nie mam pojęcia jak i czy w ogóle działa jakąś gwarancja na kartę dodaną do telefonu.
Najprościej chyba będzie spytać BOK, ale wiadomo jak u nich z kompetencją bywa ;) .

Post:30 gru 2011, 21:06
autor: Vieslav
orson_dzi pisze: Najprościej chyba będzie spytać BOK, ale wiadomo jak u nich z kompetencją bywa
Po ostatnim kontakcie z BOK zwątpiłem - zgłaszałem problem z transmisją danych (były takie dni, że nie działała wcale na zasięgu 3G i to nie tylko u mnie). Odpisali, że nie mam zasięgu 3G i mam się na 2G przełączyć mimo, że wspominałem o pełnym zasięgu 3G :lol: . Pozostaje czekać aż jakiś pracownik zobaczy temat i napisze coś sensownego. Pytam tylko z ciekawości, wolę wydać 20zł niż ganiać po salonach i szukać papierów jeśli to jest jakaś skomplikowana rzecz.

Post:30 gru 2011, 22:11
autor: PingNoMore
Moim zdaniem karta pamięci dodawana jest przez Samsunga i stanowi częśc zestawu tak jak np. słuchawki. Myślę, że powineś kontaktować się z serwisem Samsunga.

Post:31 gru 2011, 11:42
autor: gaskabalbinka
i pewnie tak jak akcesoria łapie się na 6-miesięczną gwarancję.

Post:31 gru 2011, 12:06
autor: bp121
W karcie gwarancyjnej masz zamieszczone, że wszystkie akcesoria objęte sa 6-miesięczną gwarancją.