Ekspertyza serwisu
Post:06 gru 2011, 18:47
Witam serdecznie,
W dniu dzisiejszym wrócił z serwisu w-support telefon siostry - SE W595.
Stwierdzono, że telefon nie może byc naprawiony i moze zostac wymieniony przez sprzedawcę/dystrybutora.
Jako, że telefon był kupiony w mPunkcie, to wysłałem maila do Salonu Firmowego z odpowiednimi danymi,oraz skanem ekspertyzy. Mail zostal przekazany do Cyfrowego Polsatu,który teraz odpowiada za to.
Facet z CP oddzwonił do mnie i poinformował, że musze im podrzucić do ich punktu w Poznaniu caly komplet - pudełko, akcesoria itp.
Proszę mi powiedzieć, czy ja mam prawo wyboru pieniądze bądź wymiana telefonu?
Czy zalezy to glownie teraz od CP?
Nie chciałbym, aby mi wymienili na ten sam model, bo wiem ze byly/są wadliwe tak jak W715.
W dniu dzisiejszym wrócił z serwisu w-support telefon siostry - SE W595.
Stwierdzono, że telefon nie może byc naprawiony i moze zostac wymieniony przez sprzedawcę/dystrybutora.
Jako, że telefon był kupiony w mPunkcie, to wysłałem maila do Salonu Firmowego z odpowiednimi danymi,oraz skanem ekspertyzy. Mail zostal przekazany do Cyfrowego Polsatu,który teraz odpowiada za to.
Facet z CP oddzwonił do mnie i poinformował, że musze im podrzucić do ich punktu w Poznaniu caly komplet - pudełko, akcesoria itp.
Proszę mi powiedzieć, czy ja mam prawo wyboru pieniądze bądź wymiana telefonu?
Czy zalezy to glownie teraz od CP?
Nie chciałbym, aby mi wymienili na ten sam model, bo wiem ze byly/są wadliwe tak jak W715.