Strona 1 z 1

Ekspertyza serwisu

Post:06 gru 2011, 18:47
autor: bp121
Witam serdecznie,
W dniu dzisiejszym wrócił z serwisu w-support telefon siostry - SE W595.
Stwierdzono, że telefon nie może byc naprawiony i moze zostac wymieniony przez sprzedawcę/dystrybutora.
Jako, że telefon był kupiony w mPunkcie, to wysłałem maila do Salonu Firmowego z odpowiednimi danymi,oraz skanem ekspertyzy. Mail zostal przekazany do Cyfrowego Polsatu,który teraz odpowiada za to.
Facet z CP oddzwonił do mnie i poinformował, że musze im podrzucić do ich punktu w Poznaniu caly komplet - pudełko, akcesoria itp.

Proszę mi powiedzieć, czy ja mam prawo wyboru pieniądze bądź wymiana telefonu?
Czy zalezy to glownie teraz od CP?
Nie chciałbym, aby mi wymienili na ten sam model, bo wiem ze byly/są wadliwe tak jak W715.

Post:07 gru 2011, 08:55
autor: Kamil_K
Możesz zgodzić się na wymianę (ja czekałem na to jakieś 1,5 miesiąca pisania reklamacji i chodzenia po Rzecznikach Praw Konsumenta, i po interwencji UOKiK otrzymałem Nokię E52 za Motorolę VE66 :P), jednak sądzę, że aby przyspieszyć postępowanie, lepiej poprosić nie o wymianę w trybie zwykłym, a o postępowanie ws. niezgodności telefonu z umową.

Post:07 gru 2011, 10:05
autor: kuwejt
Prawdopodobnie będzie problem z wymianą na w959 gdyż tego telefonu już dość długo nie ma na magazynach, w takim wypadku wymieniają na inny nowy telefon o nie gorszych parametrach 8)

Post:07 gru 2011, 10:29
autor: tytanowy_janusz
kuwejt pisze:w959
takiego to chyba nigdy nie było ;)
kuwejt pisze:o nie gorszych parametrach
podbijam kuwejta ;) muszą dać Ci telefon który dzisiaj jest wart nie mniej niż reklamowany W595 w dniu zakupu. Czyli przy odrobinie szczęścia wpadnie Ci coś ciekawego ;)

Post:07 gru 2011, 12:08
autor: bp121
Kamil_K pisze:Możesz zgodzić się na wymianę (ja czekałem na to jakieś 1,5 miesiąca pisania reklamacji i chodzenia po Rzecznikach Praw Konsumenta, i po interwencji UOKiK otrzymałem Nokię E52 za Motorolę VE66 :P), jednak sądzę, że aby przyspieszyć postępowanie, lepiej poprosić nie o wymianę w trybie zwykłym, a o postępowanie ws. niezgodności telefonu z umową.
Jest ekspertyza serwisu. Wiec nie musze pisac o niezgodnosc. Nawet byloby ciezko o niezgodnosc, bo to musisz zalatwic tam gdzie sie kupilo. A mPunkt juz nie istnieje.
Dlatego pisalem bezposrednio do Salonu Firmowego w Poznaniu.
Teraz tylko musze podrzucic do CP caly zestaw i zobaczymy co powiedza.

Ktos sie orientuje, ile maja czasu na taka wymiane?
Tak samo, jak w przypadku niezgodnosci - 14dni?

Post:07 gru 2011, 22:40
autor: Kamil_K
I tu jest kłopot - w moim przypadku Plus twierdził, że ich wewnętrzne procedury nie przewidują maksymalnego czasu ;). Dopiero po interwencji pewnych urzędów okazało się, że grubo ponad miesiąc to nieco za dużo :).

Post:08 gru 2011, 23:41
autor: bp121
Z tego, co ja wiem to na niezgodnosc musza wymienic w 14 dni.

Post:09 gru 2011, 13:06
autor: bob
przy gwarancji to gwarant wybiera sposób rekompensaty. przy niezgodnosci my mozemy go wybrac

Post:09 gru 2011, 15:34
autor: Kamil_K
bp121 pisze:Z tego, co ja wiem to na niezgodnosc musza wymienic w 14 dni.
Ale Twój przypadek to jeszcze nie niezgodność ;). O to musiałbyś się osobno ubiegać.