Kamil_K pisze:Możesz zgodzić się na wymianę (ja czekałem na to jakieś 1,5 miesiąca pisania reklamacji i chodzenia po Rzecznikach Praw Konsumenta, i po interwencji UOKiK otrzymałem Nokię E52 za Motorolę VE66

), jednak sądzę, że aby przyspieszyć postępowanie, lepiej poprosić nie o wymianę w trybie zwykłym, a o postępowanie ws. niezgodności telefonu z umową.
Jest ekspertyza serwisu. Wiec nie musze pisac o niezgodnosc. Nawet byloby ciezko o niezgodnosc, bo to musisz zalatwic tam gdzie sie kupilo. A mPunkt juz nie istnieje.
Dlatego pisalem bezposrednio do Salonu Firmowego w Poznaniu.
Teraz tylko musze podrzucic do CP caly zestaw i zobaczymy co powiedza.
Ktos sie orientuje, ile maja czasu na taka wymiane?
Tak samo, jak w przypadku niezgodnosci - 14dni?