[Orange] Pytania dotyczące gwarancji.
Post:08 maja 2011, 23:54
Witam. Wiem, że temat znany i mielony niejednokrotnie, ale co do kilku spraw mam pytania.
Zaczynając od początku. Koleżanka kupiła na allegro telefon, na gwarancji, który niestety się popsuł (padł wyświetlacz). Chcemy oddać go na gwarancję ale:
- ma tylko kartę gwarancyjną, żadnego innego dowodu sprzedaży od sprzedającego, czy sama karta wystarczy do przyjęcia telefonu?
- nie mamy obecnie pudełka, oczywiście otrzymała go wraz z tel. ale znajduje się ono poza miejscem naszego pobytu, dlatego chciałbym wiedzieć czy w salonie Orange mogą się go domagać. Czy posiadanie oryginalnego pudełka jest w jakiś sposób prawnie wymagane?
- tel. ma zdjęty simlock ale w karcie gwarancyjnej nie ma nic zapisane na ten temat, czy mogą robić nam problemy z tego tytułu?
- dodam że na telefonie nie ma śladów żadnych "metod inwazyjnych".
Z góry dziękuje za odp. i pomoc.
Zaczynając od początku. Koleżanka kupiła na allegro telefon, na gwarancji, który niestety się popsuł (padł wyświetlacz). Chcemy oddać go na gwarancję ale:
- ma tylko kartę gwarancyjną, żadnego innego dowodu sprzedaży od sprzedającego, czy sama karta wystarczy do przyjęcia telefonu?
- nie mamy obecnie pudełka, oczywiście otrzymała go wraz z tel. ale znajduje się ono poza miejscem naszego pobytu, dlatego chciałbym wiedzieć czy w salonie Orange mogą się go domagać. Czy posiadanie oryginalnego pudełka jest w jakiś sposób prawnie wymagane?
- tel. ma zdjęty simlock ale w karcie gwarancyjnej nie ma nic zapisane na ten temat, czy mogą robić nam problemy z tego tytułu?
- dodam że na telefonie nie ma śladów żadnych "metod inwazyjnych".
Z góry dziękuje za odp. i pomoc.