Strona 1 z 1

naprawa gwarancyjna

Post:17 kwie 2011, 13:58
autor: przemek910
witam was.


obecnie moj telefon wrocil z trzeciej naprawy gwarancyjne, gdzie wg serwisu wymieniono plyte glowna!

A usterka jak byla, tak jest nadal, w prezencie otrzymalem nie dzialajacy aparat :)


co ja moge zrobic? ponownie wyslac telefon?
juz sam nie wiem co zrobic. obecnie zlozylem reklamacje do producenta.

a o co dokladnie chodzi? (wciskajace sie dodatkowo klawisze w czasie gdy telefon korzysta z anteny)... model SE Elm

doradźcie co mozna zrobic? jak powinno wyglądać?

Post:17 kwie 2011, 14:26
autor: bob
zanies do porzadnego serwisu.

Post:17 kwie 2011, 14:36
autor: maciek764
Gdzie naprawiany? Ja wysyłałem do W-Supportu. Jedyne co możesz zrobić to wysyłać dalej z adnotacją, że żądasz wymiany na nowy.

Post:17 kwie 2011, 14:44
autor: maniek89
teraz zaniesiesz wiec za czwartym razem jesli byla to wciaz ta sama usterka i nie zostala naprawiona rządaj wymiany na nowy

Post:17 kwie 2011, 15:41
autor: przemek910
serwis w-support.


to zadanie wymiany jest czyms podparte?

za trzecia naprawa w karcie gwarancyjnej mam wpisane wymiana plyty glownej, ale w dokumencie serwisowym (wyd. z magazynu) mam wyszczegolniona ta sama czesc, o tym samym nr artykulu co za druga naprawa. wiec nie wiem czy wymienili plyte glowna, jesli tak, zmienia to cos?

Post:17 kwie 2011, 16:37
autor: maciek764
Wszystko zależy jak jest napisane w karcie gwarancyjnej. Nie znam jej na pamięć. Jeżeli nie ma zapisu, że np. po trzech nieskutecznych naprawach przysługuje wymiana - to to jest tylko wola serwisu czy wymienią czy naprawią.

Post:17 kwie 2011, 17:27
autor: przemek910
maciek764 pisze:Jeżeli nie ma zapisu, że np. po trzech nieskutecznych naprawach przysługuje wymiana
a no nie ma.