Strona 1 z 1

Gwarancja

Post:24 lut 2011, 18:11
autor: pawcio_oo
Szybkie pytanko kupiłem od znajomego - znajomego telefon samsnga s8500 wave dostałem paragon z play (przedłużał umowe?) jednak nie sprawdziłem czy karta gwarancyjna jest podbita (nie była) a planuje dac do wymiany softu w tele. I teraz jeśli chciałbym oddać telefonna na gwarancji do naprawy czy przyjmą mi bez podbitej gwarancji w play ale z paragonem zakupu??
z góry dzięki za odpowiedz :)

Post:25 lut 2011, 09:20
autor: kerim36
jak przyniesiesz i gwarancje i dowod zakupu to powinni przyjac, ale to juz zalezy od nastroju osoby przyjmujacej

Post:25 lut 2011, 15:47
autor: bob
dowód zakupu teraz robi za gwarancję.
karta gwarancyjna jest potrzebna tylko aby tam wpisac kolejne naprawy.
Jesli nie masz podbitej a oddasz do salonu play, to odrazu ci panienka z okienka powinna wypisac.

A co do softu, to nie lepiej kiesem zaktualizowac do 1.2?

Post:25 lut 2011, 17:49
autor: pawcio_oo
acha dzięki.

Soft brandowany z PLAY. Kiesem bym zaktualizował ale w programie mi pisze że mam aktualną wersje z końcówką JL1. Więc nie wiem jak to teraz zrobić?? Czy wgranie softu Multiloaderem pozbawi mnie gwarancji?? Czy lepiej zanieść do puntktu samsunga??

Post:25 lut 2011, 18:07
autor: kamil1221
bob pisze:dowód zakupu teraz robi za gwarancję.
4. Warunkiem dokonania naprawy gwarancyjnej jest:
- dołączenie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej, podpisanej przez Klienta
- przedstawienie oryginału dowodu zakupu.

Tyle w temacie jeśli chodzi o zapisy w gwarancji Samsunga.

Podpić gwarancje możesz w salonie, w którym sprzęt został zakupiony. Inny salon nie ma obowiązku takiej karty wypełnić. Inny salon może również odmówić przyjęcie sprzętu jeśli gwarancja jest nie podbita.

Post:25 lut 2011, 19:07
autor: bob
SE ma zaś zapis, ze podstawą gwarancji jest dowód zakupu. nic nie wspomina o karcie gwarancyjnej.
kamil1221 pisze:Inny salon nie ma obowiązku takiej karty wypełnić.
dlaczegóż? Przeciez operatorzy pracują w jednej sieci, a skoro mamy paragon i gwarancję, to nie widze problemu.
Przynajmniej mi gwarę 533 podbili w erze nie tworzac problemów mimo tego, ze fon byl z wa-wy.

Gware musza podbic. Bo co gdy np. zamawiamy telefon przez stronkę opa z wysylka do domu kurierem. Kurier nie podbije nam gwary, a pudełko z fonem przychodzi do nas zaplombowane + w osobnej pacze z umową mamy dowód zakupu.

Teza o niepodbijaniu gwarancji obalona.

Post:25 lut 2011, 22:01
autor: kamil1221
To że salony pracują dla jednego operatora nie znaczy że to ta sama firma. Są salony agencyjne, firmowe, sub-agnecyjne. Każdy może należeć pod innego dilera, agenta. Telefon nie jest zakupiony w danym salonie - nie ma obowiązku taki salon przyjąć telefon a tym bardziej podbić gwarancje.

Jak telefon pochodzi z sprzedaży przez kuriera jest osobna gwarancja, której nie trzeba podbijać (tak jest w przypadku Orange).

Prosty przykład dlaczego nie podbija się cudzej gwarancji.
Jeśli salon podbije - a później Klientowi zachce się odpowiedzialności sprzedawcy - na kim będzie ją chciał uzyskać ? Na firmie która wystawiła gwarancje.

Nie widzę problemu w podbijaniu gwarancji w salonach tego samego Dilera, ale jak są różni, bujaj się Kliencie sam.

Post:25 lut 2011, 22:47
autor: orson_dzi
kamil1221 pisze:ą salony agencyjne, firmowe, sub-agnecyjne.
Jasnym przecież jest, że takie sprawy załatwia się w salonach firmowych, a wszelkie inne w przypadku gwarancji właśnie tam powinny odsyłać w pierwszej kolejności.

Post:28 lut 2011, 23:10
autor: bob
kamil1221, u mnie w miescie nie ma problemu z dojsciem do salonów firmowych.
kamil1221 pisze:Jak telefon pochodzi z sprzedaży przez kuriera jest osobna gwarancja, której nie trzeba podbijać (tak jest w przypadku Orange).
z plusa przyszło tylkopudło z fonem i osobno faktura vat - ktora nota bene robi za gwarancje. Ale podbic musimy sobie sami a ziom w salonie łachy nie robi (specjalnie z polskim znakiem napisalem, zboki :P)