Strona 1 z 1

Wadliwy Samsung. Mogę wymienić?

Post:02 lut 2011, 19:15
autor: robert723
3 tygodnie temu w moim Samsungu padło oprogramowanie. Telefon jest kupiony w abonamencie. Oprogramowanie naprawili i dzisiaj... oprogramowanie znowu sie zepsuło. Pojawia sie napis "włóż kartę sim". Czy w takim wypadku moge ubiegać sie o wymiane telefonu (nawet za ew. dopłatą)?

Post:02 lut 2011, 19:46
autor: kamil1221
To czy będziesz mógł wymienić telefon zależy od ekspertyzy jaką wyda serwis.
Kolejna rzeczy wymiana telefonu na nowy jest regulowana zapisami w karcie gwarancyjnej producenta. W przypadku gwarancji Samsunga można wyczytać:

Użytkownikowi przysługuje prawo do wymiany produktu przez Gwaranta, na nowy, wolny od wad, w przypadku, gdy:
- w okresie gwarancji dokonano trzech napraw wymagających wymiany podzespołów, a produkt nadal wykazuje wady,
- Autoryzowany Punkt Serwisowy stwierdził na piśmie, że wada jest niemożliwa do usunięcia.

Post:03 lut 2011, 00:03
autor: bob
robert723 pisze:Pojawia sie napis "włóż kartę sim"
powód takiego dinxa moze byc rozny.
Styki na slocie karty, zle dociskanie karty do styków.
Sprawdz z inna karta sim, zeby sie nie okazało, ze masz uwaloną kartę i fon jej nie czyta. Ew sprawdz ta karte w innym fonie.
Potem oddaj do serwisu - tylko pamiętaj o opisaniu wszystkiego oraz o sprawdzeniu opisu fona sporzadzonego przez serwis - u mnie w miescie jest jeden taki, który potem w opisie dopisuje sobie 'slady uzytkowania' mimo ze ich nie ma. Raz się z nimi kłóciłem, po grozbie procesu sądowego uznali moją rację i zaoferowali darmowe wgranie softu do fona (które i tak muszą zrobic w ramach gwary.)
Nie polecam serwisu Telkan Bytom, bo robią sobie jajca z klienta.