Gwarancja - dowód zakupu - Samsung
Post:26 paź 2010, 02:14
Witam,
Nie bardzo wiedziałem do jakiego działu umieścić temat, więc jeżeli pomyliłem działy to proszę moderatora o umieszczenie tematu w odpowiednim miejscu.
6 I 2010 odkupiłem na allegro telefon Samsung Omnia, który miał być na gwarancji. Niestety w serwisie Samsung zażyczył sobie dowód zakupu, którego nie dostałem... Próbowałem interweniować kilka razy u osoby, która sprzedała mi telefon niestety jakakolwiek próba pozostaje bez odpowiedzi, dlatego na własną rękę szukam innych możliwość zdobycia dowodu zakupu, czy też jego duplikatu. Poprzedni właściciel i ja jesteśmy abonamentami Plusa. Telefon na poprawnie wypełnionej karcie gwarancyjne (nie wiem dlaczego Samsungowi to nie wystarcza) ma pieczątkę "Polkomtel SA | Magazyn ARVATO | Kopytów 44D, 05-870 Błonie k/Warszawy | Wyłącznie do stemplowania kart gwarancyjnych". Właścielka mieszka(ła) w Poznaniu, więc wydaj mi się, że telefon został przysłany kurierem, jak i wszystkie papiery.
1* Umowa k-s nie jest dowodem uznawanym przez Samsunga.
2* BOK polecił mi wysłanie mi listu do działu logistyki z prośbą o wydanie duplikatu, ale wydaj mi się, że jest to wersja dla poprzedniego właściciela, co mi gorozi jeśli ja wyślę taką prośbę? Jak taki list powinien wyglądać? Mogę wysłać list z danymi poprzedniej właścicielki, ale z prośbą o przesłanie duplikatu na mój adres?
3* Jak wyglądają papiery przy wysyłaniu telefonu kurierem? Może na osobnej kartce (bez danych osoby kupującej) jest wyszczególniony telefon, co mogłoby ułatwić uzyskanie dowodu podając prawdziwy powód i opis sytuacji.
4* Duplikat można uzyskać tylko w miejscu zakupu telefonu i tu pojawia się problem na jaki adres ja mam wysłać list z taką prośbą?
5* Czy pracownik POK (inne miejsce niż zakup telefonu) może uzyskać duplikat zakupu od Plusa a potem przekazać go mnie lub poprzedniej właścicielce?
6* Może jakieś inne możliwości? Może coś "po znajomości" idzie coś załatwić (co prawda nie mam żadnych, ale jeśli ktoś z forum jest pracownikiem Plusa i zechciałby mi pomóc to byłbym wdzięczny. Jeżeli wymagałoby to osobistego wstawienia się w jakimś miejscu to najlepiej, gdyby odległość od Opola nie przekraczała 150KM).
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Grono
Nie bardzo wiedziałem do jakiego działu umieścić temat, więc jeżeli pomyliłem działy to proszę moderatora o umieszczenie tematu w odpowiednim miejscu.
6 I 2010 odkupiłem na allegro telefon Samsung Omnia, który miał być na gwarancji. Niestety w serwisie Samsung zażyczył sobie dowód zakupu, którego nie dostałem... Próbowałem interweniować kilka razy u osoby, która sprzedała mi telefon niestety jakakolwiek próba pozostaje bez odpowiedzi, dlatego na własną rękę szukam innych możliwość zdobycia dowodu zakupu, czy też jego duplikatu. Poprzedni właściciel i ja jesteśmy abonamentami Plusa. Telefon na poprawnie wypełnionej karcie gwarancyjne (nie wiem dlaczego Samsungowi to nie wystarcza) ma pieczątkę "Polkomtel SA | Magazyn ARVATO | Kopytów 44D, 05-870 Błonie k/Warszawy | Wyłącznie do stemplowania kart gwarancyjnych". Właścielka mieszka(ła) w Poznaniu, więc wydaj mi się, że telefon został przysłany kurierem, jak i wszystkie papiery.
1* Umowa k-s nie jest dowodem uznawanym przez Samsunga.
2* BOK polecił mi wysłanie mi listu do działu logistyki z prośbą o wydanie duplikatu, ale wydaj mi się, że jest to wersja dla poprzedniego właściciela, co mi gorozi jeśli ja wyślę taką prośbę? Jak taki list powinien wyglądać? Mogę wysłać list z danymi poprzedniej właścicielki, ale z prośbą o przesłanie duplikatu na mój adres?
3* Jak wyglądają papiery przy wysyłaniu telefonu kurierem? Może na osobnej kartce (bez danych osoby kupującej) jest wyszczególniony telefon, co mogłoby ułatwić uzyskanie dowodu podając prawdziwy powód i opis sytuacji.
4* Duplikat można uzyskać tylko w miejscu zakupu telefonu i tu pojawia się problem na jaki adres ja mam wysłać list z taką prośbą?
5* Czy pracownik POK (inne miejsce niż zakup telefonu) może uzyskać duplikat zakupu od Plusa a potem przekazać go mnie lub poprzedniej właścicielce?
6* Może jakieś inne możliwości? Może coś "po znajomości" idzie coś załatwić (co prawda nie mam żadnych, ale jeśli ktoś z forum jest pracownikiem Plusa i zechciałby mi pomóc to byłbym wdzięczny. Jeżeli wymagałoby to osobistego wstawienia się w jakimś miejscu to najlepiej, gdyby odległość od Opola nie przekraczała 150KM).
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Grono