Strona 1 z 1

Wymiana telefonu na nowy - ERA

Post:14 lip 2010, 09:35
autor: racuch
Witam,
3 tygodnie temu oddałem mój HTC HERO ERA G2 na gwarancję, przez salon Ery do Regenersis'a. Od tamtej pory zrobiono kosztorys, który zaakceptwałem i powiedziano mi właśnie wczoraj (po 3 tygodniach), że nie mają pojęcia kiedy naprawią mi telefon, bo nie mają skąd wziąć części i żebym w ogóle nie dzwonił (to z Regenersisa).

Mam takie pytanie, czy w takim razie na podstawie Ustawy z konstytucji i na podstawie przekroczenia terminu naprawy (serwis i operator określili się na 2 tygodnie) mogę prosić o wymianę telefonu na nowy - pisać pismo czy coś?

Pozdrawiam

Post:14 lip 2010, 09:39
autor: ciuchcia
prosic mozesz, ale nie wiem w ktorym miejscu konstytucja mowi, ze maja Ci wymienic telefon. Powiem wiecej - gwarancja mowi, ze jesli jest koniecznosc sciagniecia czesci, to moga Ci naprawiac telefon dowolnie dlugo.

Post:14 lip 2010, 09:54
autor: nemo2009
Ten serwis cieszy się bardzo złą opinią,może inny naprawia htc?

Post:14 lip 2010, 10:14
autor: weissmann
Regenersis - nie polecamy, nie korzystamy. To najgorszy burdel i kłamcy z jakimi do tej pory miałem do czynienia.

Post:17 wrz 2010, 11:40
autor: vh

Post:01 paź 2010, 17:12
autor: Piotreek91
Również polecam konsultację z Miejskim Rzecznikiem Konsumenta.
Sam obecnie we współpracy właśnie z nim próbuję wyegzekwować wymianę telefonu Nokia e63 na niepsujący się ciągle egzemplarz. Jak uda mi się osiągnąć jakiś cel, to spróbuję wszystko opisać na forum. Termin odpowiedzi Nokii mam na najbliższy wtorek.