• Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
 #416874  autor: racuch
 14 lip 2010, 09:35
Witam,
3 tygodnie temu oddałem mój HTC HERO ERA G2 na gwarancję, przez salon Ery do Regenersis'a. Od tamtej pory zrobiono kosztorys, który zaakceptwałem i powiedziano mi właśnie wczoraj (po 3 tygodniach), że nie mają pojęcia kiedy naprawią mi telefon, bo nie mają skąd wziąć części i żebym w ogóle nie dzwonił (to z Regenersisa).

Mam takie pytanie, czy w takim razie na podstawie Ustawy z konstytucji i na podstawie przekroczenia terminu naprawy (serwis i operator określili się na 2 tygodnie) mogę prosić o wymianę telefonu na nowy - pisać pismo czy coś?

Pozdrawiam

 #416875  autor: ciuchcia
 14 lip 2010, 09:39
prosic mozesz, ale nie wiem w ktorym miejscu konstytucja mowi, ze maja Ci wymienic telefon. Powiem wiecej - gwarancja mowi, ze jesli jest koniecznosc sciagniecia czesci, to moga Ci naprawiac telefon dowolnie dlugo.

 #416878  autor: nemo2009
 14 lip 2010, 09:54
Ten serwis cieszy się bardzo złą opinią,może inny naprawia htc?

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #416881  autor: weissmann
 14 lip 2010, 10:14
Regenersis - nie polecamy, nie korzystamy. To najgorszy burdel i kłamcy z jakimi do tej pory miałem do czynienia.

 #430056  autor: vh
 17 wrz 2010, 11:40

 #432929  autor: Piotreek91
 01 paź 2010, 17:12
Również polecam konsultację z Miejskim Rzecznikiem Konsumenta.
Sam obecnie we współpracy właśnie z nim próbuję wyegzekwować wymianę telefonu Nokia e63 na niepsujący się ciągle egzemplarz. Jak uda mi się osiągnąć jakiś cel, to spróbuję wszystko opisać na forum. Termin odpowiedzi Nokii mam na najbliższy wtorek.