Problem z gwarancją/serwisem
Post:03 sie 2009, 14:54
Od niedawna z przyjemnością użytkuję sobie Nokie 6650 Fold. Telefon kupiłem na Allegro, nowy, z pełną gwarancją producenta. Z założenia miał to być telefon na dłuższy okres użytkowania więc wolałem więcej zapłacić i mieć pewność co do gwarancji w razie problemów.
Telefon mimo, że był sprzedawany przez jakiś komis z Poznania (ul. Długa), miał być nowy, na normalnej gwarancji 24 miesięcznej. Pochodzenie - salon Ery. Oczywistym więc wydawało mi się, ze w karcie znajdę pieczątkę i paragon z jakiegoś salonu tego operatora. Tak jednak nie jest. Paragon jak i pieczątka pochodzą z komisu! Dodatkowo na paragonie telefon figuruje jako "używany"!
Domyślam się więc, że w razie problemów na żaden salon Ery nie mogę liczyć. Jedyne co wiąże w tej chwili telefon z tym operatorem to logo podczas włączania telefonu i erowskie pudełko. Pytanie więc, czy jakikolwiek autoryzowany bezpośredni serwis Nokii przyjmie mi ten telefon?
Wysłałem maila do sprzedawcy. Czekam na wyjaśnienia.
EDIT:
Jest i odpowiedź:
Telefon mimo, że był sprzedawany przez jakiś komis z Poznania (ul. Długa), miał być nowy, na normalnej gwarancji 24 miesięcznej. Pochodzenie - salon Ery. Oczywistym więc wydawało mi się, ze w karcie znajdę pieczątkę i paragon z jakiegoś salonu tego operatora. Tak jednak nie jest. Paragon jak i pieczątka pochodzą z komisu! Dodatkowo na paragonie telefon figuruje jako "używany"!
Domyślam się więc, że w razie problemów na żaden salon Ery nie mogę liczyć. Jedyne co wiąże w tej chwili telefon z tym operatorem to logo podczas włączania telefonu i erowskie pudełko. Pytanie więc, czy jakikolwiek autoryzowany bezpośredni serwis Nokii przyjmie mi ten telefon?
Wysłałem maila do sprzedawcy. Czekam na wyjaśnienia.
EDIT:
Jest i odpowiedź:
Czy można temu wierzyć...?wSZYSTKO SIĘ ZGADZA MA PAN 24 MIESIĄCE GWARANCJI HONOROWANEJ W KAŻDYM PUNKCIE ERY ORAZ W KAŻDYM SALONIE NOKII, POZDR