Strona 1 z 1
[Plus] Zerwanie umowy a gwarancja
Post:06 cze 2009, 11:13
autor: szczupak90
Witam, wczoraj wysłałem listownie wypowiedzenie z sieci plus w związku ze zmianą regulaminu.
Od około miesiąca szwankuje mi moja nokia e51 (psujący się port ładowania i wciśnięta klawiatura). Czy mimo, że nie jestem już jakby użytkownikiem plusa mogę u nich zareklamować telefon? z konta, Z którego wypisałem mój nr telefonu korzystają jeszcze 4 numery. (mam nadzieję, że nie skasują mi wszystkich numerów telefonu?) - podałem tylko swój (w danych w rogu).
Pozdrawiam.
Edycja.
Mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie jak długo mogę czekać, aż zlikwidują mój nr telefonu?
Post:06 cze 2009, 13:20
autor: Th0mas
Gwarancję wystawia producent telefonu a nie Plus. To, że zerwiesz umowę nie oznacza, że telefon przestaje być na gwarancji. ALe salony mogą Ci po złości robić problemy z przyjęciem. Ja np. i tak nigdy nie oddaję telefonu do salonu, tylko od razu jadę do autoryzowanego serwisu do naprawy gwarancyjnej.
CO do numeru telefonu, to zazwyczaj sieci komórkowe po zakończeniu umowy przenoszą go do usługi pre paid.
Post:06 cze 2009, 13:41
autor: szczupak90
ok, więc będę musiał oddać telefon do producenta. Powiedzcie mi jeszcze czy czasem nie wykasują mi wszystkich numerów. Oświadczenie wyglądało następująco:
- w lewym górnym rogu dane(nazwa firmy, adres, kod pocztowy, pesel, nr konta i nr telefonu - wpisałem ten z którego chcę zrezygnować)
- I ogólne zdanie, że nie zgadzam się z regulaminem i chcę skorzystać z rezygnacji bez konsekwencji.
- Było to pismo, które dostałem z salonu plusa od ekspedientki, wypełniłem je i wysłałem.
Mam nadzieję, że anulują tylko nr który był podany w lewym górnym rogu, a nie całe konto?
Post:06 cze 2009, 15:50
autor: Kaczy
Th0mas pisze:ALe salony mogą Ci po złości robić problemy z przyjęciem.
Przecież na czole nie ma napisane, że zerwał umowę.

A oddając telefon do gwarancji daje się kartę gwarancyjną i paragon. A tam nigdzie nie ma zaznaczonego, że ktoś zerwał umowę.
Post:06 cze 2009, 16:39
autor: thonka
szczupak90 pisze:Mam nadzieję, że anulują tylko nr który był podany w lewym górnym rogu, a nie całe konto?
gwarancja jest wazna. najwazniejsze bys mial paragon/fakture i karte gwarancyjna.
co do drugiego pytania to wlasnie sie ostatnio zastanawialem jak to mozliwe, by nie zgadzac sie z regulaminem tylko na 1 numerze z konta, podczas gdy na tym samym koncie jest wiecej aktywnych numerow... czyli zgadza sie ktos polowicznie?
Post:06 cze 2009, 17:25
autor: szczupak90
Proszę o odpowiedź na drugą część pytania, jestem trochę zaniepokojony.