Strona 1 z 1

Problemy z gwarancja...

Post:27 wrz 2005, 15:33
autor: zgreev
23.08 oddalem do naprawy na gwarancji SiemensaCX65 (wg. gwarancji telefon powinien zostac naprawiony w ciagu 14dni (roboczych)) Mija juz ponad miesiac, a w serwisie dowiaduje sie ze "polski serwis czeka na przesylke od Siemensa z plyta glowna do panskiego telefonu, wiec dostanie pan od nowa gwarancje na rok" a na pytanie kiedy moge dostac telefon dostalem odpowiedz "niestety, nie jestem w stanie stwierdzic, musi sie pan dowiadywac"

1. Czy moge cos w tej sprawie zrobic, bo zaczyna mnie to irytowac?
2. Czy 'wymiana plyty glownej' rowna sie wymianie telefonu na nowy, bo tak wynikalo z jednej z rozmow z pania z serwisu?

Post:27 wrz 2005, 20:40
autor: ghost89
No oni już tak mają....
Musisz być poprostu ostry i stanowczy ze potrzebujesz telefonu zastępczego itp. bo dajmy na to masz prace taką że telefonu wymagasz24h/24h i wtedy moze ich to troche ruszy i przy tobie zadzwonią i dowiedzą się co z tym twoim telefonem. ;-)

Post:27 wrz 2005, 23:38
autor: zgreev
juz dzwonili przy mnie... ale mnie i tak najbardziej ciekawi sprawa jak to jest z ta wymiana telefonu na nowy... :)

Post:27 wrz 2005, 23:44
autor: Wojt2004
Telefon wymieniaja na nowy wtedy gdy usterka jest niemozliwa do usuniecia, lub problem z telefonem pojawia sie po mimo dokonywanych napraw.Ja bym na Twoim miejscu po 14 dniach zadal nowego aparatu


Tu masz link w ktorym jest opisane jakie masz prawo/a
http://ww20.mediarun.pl/download/1X.pdf