Strona 1 z 1
Panasonic VS3-połamany wyświetlacz-czy to wada fabryczna?
Post:25 gru 2006, 23:14
autor: katran
Witam. Posiadam VS3 i polamał mi sie w nim wyświetlacz w trakcie normalnego uzytkowania. Na allegro od dluzszego czasu znajduje wiele VS3 z polamanymi wyswietlaczami. Czy mozliwe ze to jakas wada fabryczna i pekaja one pod malym naciskiem? Czy po prostu to taka krucha konstrukcja. Zaznaczam ze podobne modele VS6 i SA6 rzadko trafiaja sie z polamanymi wyswietlaczami. Chetnie przeczytam wszelkie opinie na ten temat. Pozdrawiam.
Post:25 gru 2006, 23:21
autor: bosman102
katran, spróbuj go zareklamować.
Post:25 gru 2006, 23:25
autor: Forest
Te wyswietlacze w tych telefonach sa dosc duze i moze ta szybka od wyswietlacza jest zrobiona ze slabego plastiku...hmm... moze przez to nie wytrzymuja

Post:25 gru 2006, 23:37
autor: katran
Reklamacji zwyklej czyli takiej ktora jest objeta gwarancja nie chca zrobic bo tlumacza ze jest to wada fabryczna. Chce sie dowiedziec czegos wiecej o tej usterce bo moze to jest wada fabryczna i uda sie to zareklamowac jako wadliwy produkt ale to chyba bedzie bardzo trudne do wykazania w praktyce prawie ze nie mozliwe.
Post:25 gru 2006, 23:44
autor: Osk92
Może za przykład pokaż linki z allegro albo skontaktuj się z osobami sprzedającymi tymi padełka dowiedz się jak to się u nich stało i przedstaw to ludziom w serwisie...

Post:26 gru 2006, 09:30
autor: piotrz
no przecież idź to zareklamuj
W końcu celowo chyba nie łamałeś ekranu?
Post:26 gru 2006, 10:51
autor: katran
piotrz pisze:no przecież idź to zareklamuj
W końcu celowo chyba nie łamałeś ekranu?
To tak jakbys rozwalil nowe auto na drzewie a potem poszedl do salonu i chcial to zareklamowac. Przeciez tez tego nie chciales. Uszkodzenia mechaniczne nie sa objete gwarancja. W kazdej karcie gwarancyjnej jest taki zapis. Nie tylko telefonow.
Post:26 gru 2006, 13:17
autor: b@sho
katran jesli jest to wada konstrukcjyna, to musza ci to zalatwic

producent ma oboziwazek wymienic to na inny wolny od tej wady sprzet, jesli jest na gwarancji jeszcze... op wiadomo ci nie przyjmie... przeciez gdy kupowales tego koma to nie wiedzial ze ci sie wyswietlacz rozwali, nikt cie o tym nie poinformowal... nokia jak miala w 8210 wadliwe wyswietlacze to bez gadania na nowe wymieniala... a pozatym jesli masz takie podejscie no to nic nie rob, jak sie nie przejdziesz to nie bedziesz mial tego zrobionego i tyle... a takie rzeczy od razu sie zalatwia... a ty tu biadolisz i biadolisz...
Post:26 gru 2006, 13:27
autor: katran
Z telefonem bylem tego samego dnia kiedy sie polamal w serwisie. I nawet nie chcieli przyjac reklamacji bo uszkodzen mechanicznych nie uwzglednia sie. W centrali Panasonica na Polske w serwisie powiedzieli to samo. Szukam teraz uzytkownikow ktorym przytrafilo sie to samo zeby miec podstawe aby stwierdzic ze to wada fabryczna. Na allegro pytalem wlascicieli uszkodzonych VS3 to mowili rozne powody rozbicia wyswietlacza:upadek,przygniecenie w kieszeni itp. Producent nie przyzna sie ze ma w swoim telefonie wade konstrukcyjna na podstawie zgloszenia przez jednego uzytkownika. Chce zalatwic sprawe przez Urzad Ochrony Konsumenta a do tego jest mi potrzeba kilku uzytkownikow zepsutego VS3.
Post:26 gru 2006, 13:31
autor: b@sho
katran no teraz to mowisz od rzeczy

masz racje ze sam jeden to w tym wypadku nie wygrasz, przydaloby sie pare osob... wiadomo ze do wady fabrycznej sie nikt nie przyzna... nokia nie miala wyjscia bo to cala partia kotra miala wyswietlacze do luftu... pozatym przez uok ze cos zalatwisz to i tak marne szanse... ale sprobowac mozna
Post:27 gru 2006, 19:58
autor: Dragon
jesli jestes pewie nze wina lezy po ich stronie napisz do Urzedzu Ochrony Praw Konsumentow (czy jakos tak :p)
Post:27 gru 2006, 20:15
autor: asega
UOKiK Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów