• Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
 #360307  autor: majkelxb
 18 wrz 2009, 00:35
Witam.

W dniu 05.06.2009 r. w salonie Era zakupiłem telefon Era G1. Na początku użytkowania telefonu wszystko działało naprawdę dobrze i telefon nie sprawiał żadnych problemów. Po jakimś czasie okazało się, że telefon bardzo ciężko odnajduje sygnał GPS. Stwierdziłem, że oddam telefon do reklamacji za kilka dni. W ciągu tego czasu telefon całkiem się posypał. Na ekranie co jakiś czas pojawia się identyczny ciąg znaków. Ręczę, iż nie ingerowałem w żadne sposób w system telefonu, nigdy mi nie spadł (szczerze mówiąc to nawet nie miał kiedy), nie był rozkręcany oraz oddawany do komisu. Zareklamowałem telefon w salonie Era. Po dwutygodniowym pobycie w serwisie Regenersis telefon dalej sprawiał takie same problemy, choć na Raporcie usługi napisane jest, że telefon jest sprawny. Następnego dnia po odbiorze oddałem telefon po raz drugi. W zgłoszeniu wraz z konsultantem w salonie Era napisałem, że żądam wymiany telefonu na nowy model. Minęły następne dwa tygodnie, telefon wrócił do mnie, tyle że tym razem nawet nie złapał mi sieci GSM. Nie dość, że wrócił z kolejną usterką to dalej pojawiał się ten ciąg znaków, czyli telefon wcale nie został naprawiony choć w Raporcie usługi po raz kolejny napisane jest, iż telefon jest sprawny. Nie opuszczając salonu Ery oddałem telefon po raz trzeci. po raz kolejny napisane zostało, że klient żąda zmiany telefonu na nowy model. Wróciwszy do domu odwiedziłem stronę internetową serwisu Regenersis i poprzez formularz kontaktowy poinformowałem ich o moim niezadowoleniu z usług i poprosiłem o wymianę telefonu na nowy. Niestety po następnych trzech tygodniach oczekiwania telefon znowu wrócił niesprawny (GPS i felerny ciąg znaków).

Proszę o pomoc w tej sprawie. Jakie prawa przysługują mi w takiej sytuacji ? Czy po tylu wysyłkach telefonu do serwisu nie należy mi się wymiana telefonu na nowy model ?

Serdecznie pozdrawiam.

 #360494  autor: Marek
 18 wrz 2009, 23:51
Jaki ciąg znaków? Masz zdjęcie?

Jeżeli będą trzy takie same usterki mechaniczne to wymieniają na nowy, zobacz warunki na karcie gwarancyjnej.

Niestety serwis regenersis jest nieudolny, jeżeli chodzi o jakość usług i ekspertyzę po naprawie.

Jak inaczej można skomentować że elementem zawieszającym telefon jest moduł aparatu, a na kartce napisałem że telefon zawiesza się podczas transferu pliku(kilka mb) na BT irdę bądź podczas odtwarzania większego wideo. Za to wygadali godzinę i napisali że wszystko ok. Do tego dostałem od kogoś klapkę baterii a podobno procedury wyłączają takie podmiany.
Za niedługo będę wysyłał telefon ponownie, lecz napiszę na kratce do serwisu że wysyłam go w wodoodpornym etui bo czuję że oznaczą mi paski od zalania na czerwono bo nie potrafią sobie dać rady z naprawą.

Odsyłają telefon niesprawny i piszą że jest wszystko ok jeżeli nie potrafią naprawić.

Gpsa raczej nie sprawdzą bo nie mogą wynosić telefonów na zewnątrz, jeżeli na wszystkich papierkach z serwisu pisze że jest sprawny, leć do salonu ery i pokaż że jest problem i że telefon nie działa jak należy mimo napraw serwisu.
W tym przypadku liczyłbym na gest ery a nie serwisu.

a jak nie, to UOKIK powinien pomóc, ale na fachową ekspertyzę w regenersis nie liczyłbym

 #360499  autor: yagi
 19 wrz 2009, 00:20
majkelxb, zglos to z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. Zadaj wymiany od sklepu w ktorym kupiles telefon.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)