• Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
Chińskie telefony i inne mniej lub bardziej egzotyczne marki, a także dyskusja ogólna, ponad podziałami według producentów.
 #339558  autor: rastex
 06 cze 2009, 18:53
Witam

MAm problem. miesiac-dwa temu kupilem plusfona 401i na allegro. nie sprawdzalem go za bardzo gdyz nie mialem karty z plusa a nie kupilem go dla siebie ...

kiedy dzisiaj chcialem go sprzeddac znajommemu po dniu mi go zwrocil, gdyz okazalo sie, ze apart jest zapsuty (jak sie robi zdjecie to na ekranie pojawia sie zamazany ekran wyglada tak jak by w telewizioorze nie byle sygnalu taka sniezynka ale kolorowa ) i nie dziala bluetooth...

jako ze kupilem tel dawno to nie bede pisal do sprzedawcy bo teraz to mnie oleje. i tu sie nasuwa pytanie - czy i gdzie bede mogl oddac ten telefonik na gwarancje? czy to sa jakies wyznaczone serwisy w gwarancji??? pomozcie :)

pzdr

 #339563  autor: thonka
 06 cze 2009, 19:14
jak masz wazna karte gwarancyjna huawei i dowod zakupu tego telefonu to nie powinni robic problemu z naprawa w ramach gwarancji.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #339667  autor: rastex
 07 cze 2009, 14:48
acha...

a gdzie bede musial sie zgloscic? czy oni maja jakies swoje serwisy? nigdy nie oddawalem teelfonu na gwarancje wiec nie jestem w tym temacie obeznany...

 #339668  autor: kowcio
 07 cze 2009, 14:54
rastex pisze:a gdzie bede musial sie zgloscic? czy oni maja jakies swoje serwisy? nigdy nie oddawalem teelfonu na gwarancje wiec nie jestem w tym temacie obeznany...
Przejdź się do salonu Plusa, weź ze sobą kartę gwarancyjna + dowód zakupu- paragon, faktura- nie wiem co masz... karta gwarancyjna podbita jest?

 #343139  autor: dechomenon
 27 cze 2009, 04:05
albo skorzystaj z ogólnych praw konsumenta...czyli niezgodnośc towaru z umową....na podstawie dowodu zakupu...mozesz oddać telefon(ale musisz u tego samego sprzedawcy co u niego kupiłeś) i mają 14 dni na rozpatrzenie twoich roszczeń. Może 1. żądać usunięcia usterki 2. zwrot kasy za telefon 3. nowy telefon.