DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy modeli z serii E oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy modeli z serii E oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #284516  autor: nula85
 23 sie 2008, 19:21
Witam, mam tel Samsung e250 sprowadzony z Anglii, kilka dni temu zostało wgrane polskie menu i pojawił się problem: nie można się nigdzie dodzwonić. W słuchawce brak sygnału wybierania, a po odebraniu połączenia ani ja nie słyszę rozmówcy ani on mnie. Jak ktoś do mnie dzwoni to jest tak samo :( Czy może to być spowodowane tym polskim menu?? wcześniej tel był sprawny. Bardzo proszę o pomoc.. Ustawienia fabryczne tez już przywracałam ale nic nie pomogło.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2008, 19:32 przez nula85, łącznie zmieniany 1 raz.

 #284518  autor: kowcio
 23 sie 2008, 19:31
Karta SIM jest sprawna? (włóż ją do innego telefonu i spróbuj gdzieś zadzwonić).
Jak tak, to wgrać nowego softa będzie trzeba...

 #284524  autor: nula85
 23 sie 2008, 20:11
Wkladałam karte sim do innego tel i wszystko działa. A ile to może kosztować tak mniej więcej ten nowy soft??

 #284526  autor: elrond
 23 sie 2008, 20:29
nula85 pisze:zostało wgrane polskie menu
Nie wiem czy w Samsungach można wgrywać same pliki menu... a nie przypadkiem całe oprogramowanie? Można spróbować zmienić na inne, do E250 jest kilka różnych dostępnych.

 #284531  autor: kowcio
 24 sie 2008, 11:28
nula85 pisze:Wkladałam karte sim do innego tel i wszystko działa.
Czyli od strony karty SIM i Operatora jest wszystko w porządku, problem tkwi w telefonie.
nula85 pisze:A ile to może kosztować tak mniej więcej ten nowy soft??
Idź do komisu/serwisu i poproś o wgranie nowego software. Myślę, że drogie to nie będzie (chyba nie więcej niż 50 PLN).

Innego wyjścia nie widzę. Widocznie soft telefonu został uszkodzony przy wgraniu PL języka (lub ściągnięciu SIM-LOCKa).