DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy modeli z serii X oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy modeli z serii X oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #155023  autor: ainoh7
 19 lut 2007, 21:31
mam problem: jak ustawic te siatke menu zeby nie była ta "na okrągło" tylko np. jeden pod drugim? czy wogóle nic z tym rozmieszczeniem nie da sie zrobic?

z lewej strony wyswietlacza cały czas sa trzy ikonki te "niby" na skróty.. co zrobic zeby ich nie było?

skróty klawiszów wogole nie działaja czyli jak nacisne na te kółko srebrne np. z prawej strony to zamiast budzika bo tak sobie ustawiłam podswietla mi sie jedna z tych dziwnych ikonek z lewej strony wyswietlacza.
:?:
co z tym wszystkim zrobic???? HELP

 #155127  autor: castagnet
 20 lut 2007, 10:44
Ty chyba piszesz o Orange Menu.
Telefon masz z orange prawda?? Tego niestety nie da się wyłączyć.
Niektóre modele mają taką możliwośc ale z tego co pamiętam X680 się nie zalicza do nich :(
A jeżeli chcesz się tego na dobre pozbyć to musisz zmienić oprogramowanie na firmowe bez tzw. brandu(tego właśnie menu, tapet, powitań itp..) ale wtedy tracisz gwarancję.

 #155178  autor: Neutrine Ray
 20 lut 2007, 13:49
Masz Orange Menu, jedyna rada przeflashowac telefon. Jesli zrobisz to w autoryzowanym punkcie to wtedy NIE TRACISZ gwarancji. Jesli zrobisz to w nieautoryzowanym punkcie i cos stanie sie pozniej z telefonem to po prostu wgrasz jeszcze raz OM i gwarancja odzyskana. Zmiana softu wiaze sie tez z usunieciem simlocka.

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #155201  autor: castagnet
 20 lut 2007, 14:30
Neutrine Ray pisze:Jesli zrobisz to w autoryzowanym punkcie to wtedy NIE TRACISZ gwarancji.
Tylko jest szansa że w autoryzowanym punkcie będą chcieli wgrać znów z brandem Orange - i nie wiadomo na kogo trafi i czy uda się załatwić by wgrali fabryczny soft...

 #155275  autor: ainoh7
 20 lut 2007, 18:12
tak mam orange.

wczesniej miałam taki sam samsung tylko x480 i tam te rozmieszczenie siatki menu dało sie zrobic bez problemu. można była sobie to po prstu wybrac . myslałam ze wszytskie samsungi to maja....szkoda..

no a co z tym?
skróty klawiszów wogole nie działaja czyli jak nacisne na te kółko srebrne np. z prawej strony to zamiast budzika bo tak sobie ustawiłam podswietla mi sie jedna z tych dziwnych ikonek z lewej strony wyswietlacza
tego tez nie mozna ustawic?? jak szybko dojsc do budzika np.?

acha i czy ta bateria naprawde jest taka słaba? w niedziele ja łaadowałam dzis wtorek i tylko jedna kreska...

tamten samsung trzymał mi ok 5 dni...

myślałam ze jak jedna firma to jedna firma :lol:

 #155344  autor: tymis
 20 lut 2007, 21:18
Neutrine Ray pisze:Jesli zrobisz to w nieautoryzowanym punkcie i cos stanie sie pozniej z telefonem to po prostu wgrasz jeszcze raz OM i gwarancja odzyskana
Tak z czystej ciekawości, jeśli z telefonem stanie się coś do tego stopnia, że telefon na nic nie reaguje (tym samym nie można powrócić do stanu pierwotnego) to w serwisie są w stanie stwierdzić w takim telefonie ingerencję w soft?

Każda sieć ma plusy i minusy, chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów...

 #155442  autor: castagnet
 21 lut 2007, 08:26
tymis pisze:Tak z czystej ciekawości, jeśli z telefonem stanie się coś do tego stopnia, że telefon na nic nie reaguje (tym samym nie można powrócić do stanu pierwotnego) to w serwisie są w stanie stwierdzić w takim telefonie ingerencję w soft?
Sprawdzą. Nie muszą go włączać. Wszystko będą wiedzieli jak podłączą pod box'a.

 #156177  autor: Neutrine Ray
 23 lut 2007, 15:59
Brendowany soft i zalozyc simlocka mozna smialo i to nie tylko w punkcie serwisowym, jesli robione boxem to czynnosc smiesznie latwa. Jesli telefon padnie to boxem go podniosa nagrywajac oryginalne menu i nie ma potrzeny wysylania do serwisu z racji gwarancji, zabieg tez nie powinein przekroczyc 30zl. wysylac tzreba bedzie gdy na jaw wyjdzie fabryczna usterka mechaniczna (co w Samsungach praktycznie w ogole nie ma miejsca)
Jesli padnie soft to w serwisie nie sprawdza czy soft byl innny niz fabryczny (np przy padnieciu NAND-a). Poza tym oni nigdy tego nie robia. Klega wyslal K750i ze spatchowanym softem i bez sima i normalnie mu naprawili wszytsko ;)

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #156362  autor: PingNoMore
 24 lut 2007, 08:35
ainoh7 pisze:skróty klawiszów wogole nie działaja czyli jak nacisne na te kółko srebrne np. z prawej strony to zamiast budzika bo tak sobie ustawiłam podswietla mi sie jedna z tych dziwnych ikonek z lewej strony wyswietlacza.

co z tym wszystkim zrobic???? HELP
Żeby uruchomić skróty trzeba przez chwilę przytrzymać klawisz kirunkowy czyli to srebrne kółko.

 #156407  autor: ainoh7
 24 lut 2007, 11:28
ojej dzieki w końcu mi ktos odpowiedział faktycznie działa :D

dzieki jeszcze raz....

a moze cos wiesz na temat tracenia danych z pamieci telefonu po wyłaczeniu komórki? stało mi sie tak niedawno i wszystkie numery zapisane w tel. zniknęly i moge sobie teraz o nich tylko pomarzyc....

kto cos wie na ten temat? czy tak te samsungi maja? czy to jakas wada? bo ja dziekuje za takie cos.....[/center]

 #156563  autor: PingNoMore
 24 lut 2007, 16:35
Jedyne co mi przychodzi na myśl to jakiś problem z softem. Moja koleżanka ma X680 i u niej bateria trzymała 1 dzień. Po wgraniu nowego oprogramowania telefon trzyma 3-4 dni. Chyba musisz oddać telefon do serwisu :roll:

 #156577  autor: Neutrine Ray
 24 lut 2007, 16:58
ainoh7 pisze:a moze cos wiesz na temat tracenia danych z pamieci telefonu po wyłaczeniu komórki? stało mi sie tak niedawno i wszystkie numery zapisane w tel. zniknęly i moge sobie teraz o nich tylko pomarzyc....

kto cos wie na ten temat? czy tak te samsungi maja? czy to jakas wada? bo ja dziekuje za takie cos.....[/center]
uuuu, parszywa sprawa znana blizej z SE. Czy tylefon nie doznal nigdy jakiegos urazu mechanicznego? Najprawdopodobniej masz problem z koscia pamieci w telefonie (choc nie mozna wykluczyc uszkodzenia programowego - ja jednak jesli idzie o samsungi to nie spotkalem sie z takim powodujacym ww. problem).
Koniecznie udaj sie do serwisu celem sprawdzenia telefonu.

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga