DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy modeli z serii D oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy modeli z serii D oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #424758  autor: alex1155
 23 sie 2010, 19:26
Witam ponownie! :mrgreen:
Słuchajcie dzis wrocil z naprawy moj Samsung D900i . Reklamowalem w nim tasme flex(nie chcial sie rozsuwac), problemy z softem , wyswietlaczem(w czasie dotykania wyswietlacza pojawiały sie na nim dziwne plamy ,ktore nie znikaly przez kilka sekund) i zasiegiem (Nokie 5 kresek , Samsung szuka sieci).
Dzis po blisko 17 dniach od oddania telefonu w punkcie Ery , Samsung wrocil do mnie z wymienionymi: LCd, tasma ,softem(aktualizacja) i po naprawie toru radiowego. I problem.
Bo o ile faktycznie telefon rozsuwa sie teraz w miare szybko i bez problemu , to na wyswietlaczu plamy sa dalej ( jest nowa szybka Lcd) a soft hm... telefon sie wiesza , dodatkowo przy wymianie softu chyba wszystkie dane powinny zniknac prawda? Pytam ,bo mam na telefonie wszystkie zdjecia, aplikacje i wiadomosci ,ktore mialem. Soft wyglada na nieruszony jakby nic sie nie zmienilo, i co najwazniejsze telefon sie zawiesza(bez karty pamieci). Zawsze kiedy wymieniam oprogramowanie w swoim drugim telefonie (sony eric.) to musze wszystko wgrywac od poczatku i robic od nowa.
A tu nic nawet ustawienia sa takie jak byly.
Czy usterki tego telefonu mozna naprawic? Czy odeslac go znowu? To wazne za 2 mce konczy sie gwarancja.

 #424760  autor: staruch
 23 sie 2010, 19:29
nie bylo wymiane softa widocznie.........wymieniaj puki mozesz bo po co masz placic dodatkowa za zmiane softa...te same obrazki mowisz...a czy ustawienia sie zresetowaly?

pozdro

 #424761  autor: alex1155
 23 sie 2010, 19:30
staruch pisze:nie bylo wymiane softa widocznie.........wymieniaj puki mozesz bo po co masz placic dodatkowa za zmiane softa...te same obrazki mowisz...a czy ustawienia sie zresetowaly?
Nie

 #424768  autor: Maniiiek
 23 sie 2010, 20:19
alex1155 pisze:
staruch pisze:nie bylo wymiane softa widocznie.........wymieniaj puki mozesz bo po co masz placic dodatkowa za zmiane softa...te same obrazki mowisz...a czy ustawienia sie zresetowaly?
Nie
Więc idź do nich ale nie grzecznie i potulnie tylko z krzykiem "czy wyglądam na idiotę?!.." Niestety w wielu urzędach i serwisach bycie miłym jest nieopłacalne. Chama szybciej i lepiej obsłużą.

B-brand - unikaj jeśli nie znasz prawdziwego producenta.

 #424769  autor: alex1155
 23 sie 2010, 20:20
Maniiiek pisze:
alex1155 pisze:
staruch pisze:nie bylo wymiane softa widocznie.........wymieniaj puki mozesz bo po co masz placic dodatkowa za zmiane softa...te same obrazki mowisz...a czy ustawienia sie zresetowaly?
Nie
Więc idź do nich ale nie grzecznie i potulnie tylko z krzykiem "czy wyglądam na idiotę?!.." Niestety w wielu urzędach i serwisach bycie miłym jest nieopłacalne. Chama szybciej i lepiej obsłużą.
Ale ten serwis jest w Warszawie (ccs chyba) a ja mieszkam w okolicach KRk.

 #424774  autor: staruch
 23 sie 2010, 20:40
alex1155 pisze:Ale ten serwis jest w Warszawie (ccs chyba) a ja mieszkam w okolicach KRk.
to odeslij telefon do salonu albo bezposrednio do serwisu samsunga

pozdro

 #424780  autor: alex1155
 23 sie 2010, 21:26
staruch pisze:
alex1155 pisze:Ale ten serwis jest w Warszawie (ccs chyba) a ja mieszkam w okolicach KRk.
to odeslij telefon do salonu albo bezposrednio do serwisu samsunga
Czyli mam znowu czekac 3 tygodniu? Co mam wyslac na karcie reklamacyjnej? Moge to zglosic jako niezgodnosc z umowa?

 #424853  autor: staruch
 24 sie 2010, 08:29
alex1155 pisze:Czyli mam znowu czekac 3 tygodniu? Co mam wyslac na karcie reklamacyjnej? Moge to zglosic jako niezgodnosc z umowa?
pewnie ze mozesz ale watpie aby bylo to rozpatrzone na Twoja korzysc.Jesli zalezy Ci na czasie to wgraj nowy soft w punkcie gsm-doplacisz kilka dyszek.
A jesli chcesz odeslac karte reklamacyjna to zadzwon na *100 - w biurze obslugi babka poinstruje cie od a do z-chyba ze trafisz na malo rozgarnieta;)

pozdro

 #425079  autor: alex1155
 24 sie 2010, 22:30
na pewno nie zaplace za naprawe telefonu ma on gwarancje a to serwis zawinil. sluchajcie doszla nowa usterka:-- non stop pojawia mi sie komunikat ze wyjeto karte sim co jest nieprawda. zawiesza sie tez opera blueconnect.chyba poinformuje uokik.co zrobic?