DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy modeli z serii D oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy modeli z serii D oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #388198  autor: Zibiland
 17 lut 2010, 10:37
Witam
Posiadam telefon D900i w którym to przestało działać podświetlenie klawisza 3, poza tym telefon sprawny. Oddałem go do naprawy w ramach gwarancji (2008), serwis stwierdził że telefon został zalany i na potwierdzenia na stronie umieścili zdjęcia z kropka cieczy gdzieś na płycie głównej w dużym powiększeniu.

Odpisałem im że telefon nigdy nie był zalany z prośbą o naprawy, tym razem tez odmówili ponieważ wyniku rzekomego zalania uszkodzona jest płyta główna (telefon reklamowałem ponieważ nie było podświetlenia klawisza 3 a poza tym telefon działa bez problemu). Odpuściłem sobie naprawę.

Przez 1,5 roku go używałem i nie było innych problemów. Obecnie telefon załącza przy rozsuniętej klapce ale w momencie zamknięcia klapki gaśnie wyświetlacz. Oddałem go serwisu i ponownie dostałem odpowiedz że telefon był zalany, te same zdjęcia i z powodu zalania mam powyższe problemy. Naprawa wymaga wymiany płyty głównej.

Czy mogę domagać się ekspertyzy telefonu która by potwierdziła że powyższa kropka cieczy spowodowała wymienione problemy z telefonem? Konsultant w salonie ery twierdzi że kwitek z naprawy który wystawia CCS (stwierdzający zalanie oraz co trzeba wymienić) jest jednoczesna ekspertyzą. Czy mogę wysłać do innego serwisu z prośba o ekspertyzę?

 #388622  autor: kowcio
 19 lut 2010, 15:36
Poczytaj inne tematy w dziale Samsung o problemach z serwisowaniem telefonów. Ja bym na Twoim miejscu wysłał ten telefon do jakiegoś innego serwisu i niech oni zobaczą..

A gwarancji nie anulowali za pierwszym razem gdy stwierdzili rzekome zalanie? Powinni anulować, to też ciekawe jest.