DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy modeli z serii D oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy modeli z serii D oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #131445  autor: Xenon75
 09 gru 2006, 17:20
witam.mam problem ze swoim d600 a mianowicie.zepsół mi sie aparat.po wcisnieciu klwisza zrob zdjecie.aparat nie działa i wyswietla siee napis-BŁĄD PODGLĄDU.. telefon jest na gwarancji.oddałem do do serwisu.po dwoch dniach zadzwonili ze jest do odbioru.jakiez bylo moje zdziwienie przy odbiorze kiedy okazalo sie ze aparatu nie zreperowali a jednynie mnie inforumja ze telefon był w srodku zamoczony.na fakurze napisali tak-SLADY CIECZY NA ELELEMENTACH MODULU APARATU I KOROZJI.PRZEZ ZAMOCZENIE.tak sie wkurzylem a bulenm pewien ze nie zalalem tel.oddalem telefon do pownownego sprawdzenia ale do punktu prywatnego.facet od napraw mowi mi tak.telefon nie byl nigdy zamoczony.i teraz mam dylemat .co mam dalej robic??? wrocic sie do serwisu gwarancyjnego i robic drake na calego??? :evil: poradzcie co wy byscie zrobili????
Ostatnio zmieniony 12 gru 2006, 12:05 przez Xenon75, łącznie zmieniany 1 raz.

xenon75

 #131490  autor: Kaczy
 09 gru 2006, 20:35
No najlepiej było by zrobić ekspertyzę w innym serwisie. Ale nie u jakiegoś Zenka, który ściąga simlocki z Nokii 3310 z 10 zł, tylko w jakimś autoryzowanym punkcie.
Wtedy przedstawić taką ekspertyzę 1. serwisowi i poczekać, aż się do niej ustosunkuje.

Jak dalej będzie twierdził, ze to wina zalania no to trzeba iść do rzecznika praw konsumenta, a później to chyba już Policja.

...::: Made for loneliness :::...

 #131607  autor: gomez1982
 10 gru 2006, 10:49
Powiem Ci że to norma u samsunga u mnie też jedna osoba oddawała na serwis telefon,który nigdy na oczy wody nie widział a napisali na ekspertyzie że był zamoczony.Idź jeszcze raz do samsunga i powiedz że chcesz dowody zamoczenia a jak nie to postrasz ich biurem ochrony konsumenta albo skontaktowaniem się z centralą serwisu.

 #131681  autor: Neutrine Ray
 10 gru 2006, 14:21
Rob awanture telfonicznie,. Popros o nzwisko serwisanta, ktory sprawdzal Twoj telefon. Zalanie jest bardzo latwo poznac poniewaz pewne elementy telfonu np. zmieniaja kolor przy kontakcie z woda. Powolaj sie na opinie w innym autoryzowanym punkcie i zadaj ponownego sprawdzenia i naprawienia telefonu.
Zawsze pozostaje Ci rowniez Rzecznik Praw Konsumenta.

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #131722  autor: tymis
 10 gru 2006, 16:40
Neutrine Ray pisze:Rob awanture telfonicznie
Zanim będziesz robił awanturę odpowiedz na pytanie czy nosiłeś telefon w tych sprzedawanych na każdym kroku "kondonach". Takie "objawy" daje właśnie noszenie fona w tych wynalazkach. Teorie mówiące, że "jak powietrze wleci to i wyleci", niestety nie sprawdzaja się, nikt nie bierze pod uwage skraplania się powietrza a co za tym idzie wilgoci w fonie, na płycie głównej...

Każda sieć ma plusy i minusy, chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów...

 #131880  autor: Neutrine Ray
 11 gru 2006, 01:19
Jeszcze nie slyszalem zeby silicon spowodowal zamoczenie plyty glownej az takiego stopnia szczelnosci nie ma. Poza tym do D600 nie ma pokrowcow ze zwyklego, miekkiego siliconu, tylko ze sztywnych. Poza tym zalenie jest bajecznie latwo sprawdzic (np. w X700 plastik przy slocie na Sima robi sie fioletowy ;))

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #147202  autor: marunio
 29 sty 2007, 17:56
w serwisach zawsze takie mają gadki ze uszkodziłeć telefon ty a nie sam sie zepsuł
mi tak samo powiedzieli a nadodatek cofneli mi gwarancje

 #147277  autor: Neutrine Ray
 29 sty 2007, 20:03
marunio pisze:w serwisach zawsze takie mają gadki ze uszkodziłeć telefon ty a nie sam sie zepsuł
mi tak samo powiedzieli a nadodatek cofneli mi gwarancje
A jaki Ty miales przypadek?

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga