Strona 1 z 1
[D800] co się stało ??
Post:27 paź 2006, 05:54
autor: Bartosz
Witaam,
Mam takie pytanie a mianowicie w Samsungu D800 coś się zepsuło gdyż jak włączy telefon to sam wyświetlacz się podświetla , jest dźwięk ale nie ma obrazu

Co się mogło stać ?
Za odpowiedź z góry dziękuje.
Post:27 paź 2006, 14:20
autor: Neutrine Ray
Mogla np. pasc tasma, choc watpie bo D800 jest zbyt nowym modelem. Wyjmij baterie, odloz na chwile wloz i wlacz, zobacz czy cos sie zmienilo. Jesli nie, podlacz phona pod ladowarke. Jesli to nie c nie da, to sam nic nie zdzilasz ---> serwis.
Napisz jeszcze czy phone upadl, czy zostal zalany etc?
Post:27 paź 2006, 18:16
autor: Bartosz
jak dla mnie to też jest bardzo dziwne i tym bardziej ,że coś takiego ma miejsce u Samsunga. Tel nie upadł - siostra mówi ,że pewnego dnia zaczał rano zanikać obraz ale wróciło to do normy i przez tydzień było ok aż tu nagle zanikł obraz i już się nie pojawił - do serwisu nie oddam bo nie mam karty gwarancyjnej i poleciłem siostrze aby jak wróci do siebie to niech idzie tam do serwisu.
dzięki bo moje domysły były podobne
Post:28 paź 2006, 00:52
autor: Neutrine Ray
Problemy z wyswietlaczem ktore opisales w 90%, kiedy mamy do czynienia z sliderami dotycza tasmy. Z czasem sie zuzywa, choc nie powinna tak szybko (1,5 -2,5 roku) Zanies telefon do jakiegokolwiek serwisu, koszt ok 50-70zl.
Post:28 paź 2006, 08:33
autor: Bartosz
tylko czy mi się to opłaca ? skoro tel. jest na gwarancji ma z 7 m-cy to czemu siostra ma płacić ? no i straci chyba gwarancje jak odda go do jakiegokolwiek serwisu nieautoryzowanego.
Post:28 paź 2006, 12:09
autor: JacekS
Jeżeli jest na gwarancji to po co zanosić do nieautoryzowanego serwisu.
Zanieś do serwisu samsunga i tyle. Naprawią ci za friko
Post:28 paź 2006, 13:45
autor: Neutrine Ray
Zrozumielem ze piszac
mam karty gwarancyjnej
nie m asz jej w ogole, a nie czasowo. W tej sytuacji oczywiscie posylal telefon na naprawe gwarancyjna.
Post:29 paź 2006, 13:14
autor: Bartosz
Neutrine Ray pisze:Zrozumielem ze piszac
mam karty gwarancyjnej
nie m asz jej w ogole, a nie czasowo. W tej sytuacji oczywiscie posylal telefon na naprawe gwarancyjna.
nie mam jej chwilowo gdyż siostra mieszka w UK i tam ją ma bo tel. zepsuł się w drodze

Post:29 paź 2006, 15:00
autor: Neutrine Ray
Raczej nie uwzglednia jej gwarancji z UK w polsce :/