• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #103885  autor: DonAndress
 09 wrz 2006, 16:51
Witam!

Chcialbym zrezygnowac z uslug TP w zakresie telefony stacjonarnego.

Bardzo prosze, powiedzcie mi czy jest do tego jakis specjalny formularz (na stronie nie znalazlem), czy musze sam cos nasktrobac w Wordzie? Jezeli musze sam, to czy ktos, kto juz przez to przechodzil moglby mi podeslac tresc, zeby mi pozniej niczego nie zakwestionowali?

Z gory dzieki.

Pozdrawiam
DonAndress
 #103891  autor: runda
 09 wrz 2006, 17:04
witam,

moge ci to napisac potrzebuje tylko dokładnie regulamin swiadczenia usług przez tpsa

mam wiedze prawno finansowa

przeslij mi to tylko na adres maila

[email protected]

 #103897  autor: D@rio
 09 wrz 2006, 17:10
eee tam...piszesz tylko podanko takie że prosisz o odłączenie linii z końcem danego okresu rozliczeniowego (ten i ten dzień) i zanosisz im to tam do Lokalnego Biura Obsługi albo Telepunktu....i muszą się dostosować.

Obrazek

 #103912  autor: hettman
 09 wrz 2006, 17:38
wiec tak jak kolega wczesniej pisal,piszesz podanie ze robisz im papapa.. :mrgreen: (moze byc odreczne-ja takie mialem mozesz nawet na papierze toaletowym no ale nie wypada-nawet do tepsy :-D )piszesz wszystkie dane z nr-em linii wlacznie,robisz ksero albo druknij sobie 2 egzemplarze(jeden dla nich a na 2-gim maja ci dac ze przyjeli czyli maja ci dac pieczec,podpis,data przyjecia-PAMIETAJ OTYM BO TO BARDZO ISTOTNE)tyle ze nie wiem czy nie musisz dac 30-dniowego okresu wypowiedzenia.No a potem sie spodziewaj wizyt przedstawicieli tpsy i telefonow od nich z pytaniem czy na pewno chcesz zrezygnowac... ja naliczylem 12 takich wizyt osobisto-telefonicznych :-D

 #103915  autor: D@rio
 09 wrz 2006, 17:42
12? o kurde...i co Ci proponowali w zamian za wycofanie rezygnacji?

jak ja się odcinałem jakieś 5 - 6 lat temu to nawet nikt nie zadzwonił. Wyłączyli i tyle...mnie mnie w d***. ;)

Obrazek

 #103919  autor: hettman
 09 wrz 2006, 17:50
jak Ci powiem co mi proponowali to sie usmiejesz :-D - zaproponowali mi mozliwosc skorzystania z kazdej promocji ktora bedzie w przyszlosci wprowadzona w TPSA, zabawne co nie :smt005 :smt005 :smt005

 #103921  autor: D@rio
 09 wrz 2006, 17:52
naprawde? ...ale żenada.

Obrazek

 #110756  autor: kojot67
 02 paź 2006, 12:14
Gratuluję mądrej decyzji, ja skasowałem dwa numery w tepsie. Ale mialem z nimi niezłą jazdę zanim mi sie to udało. Do tej pory nie zwrócili mi pieniędzy za nieprawnie naliczone rachunki już po okresie kiedy teoretycznie telefon powinien byc odłączony. A które niestety opłacila moja siostra u której ten telefon byl zainstalowany. Ogólnie mogę nazwać tę firmę złodziejską mając na to konkretne dowody. Ale roszczeń nie będe dochodził, bo radość że już im nic nie zapłacę, przewyższa u mnie chęć zemsty i zdośćuczynienia. :smt021 :smt068

 #110846  autor: D@rio
 02 paź 2006, 18:13
to jest właśnie cała prawda o TP S.A. ...

Obrazek

 #111143  autor: Adam84
 03 paź 2006, 21:11
Nigdzie nie znajdziesz formularza rezygnacji.Tak jak poprzednicy tłumaczyli:samodzielnie napisz że rezygnuje z usług( telefon/internet lub obie razem),o takim nr telefonu,nie potrzebny nr ewidencyjny,lecz przed tem upewnij sie czy nie obowiązują cię jakieś umowy lojalnościowe: telefon za 1zł przy korzystaniu z Darmowych wieczorów i weekandów na 24 m-ce,lub inne umowy.Bo czeka cie opłata karna.
Przy złożeniu pisma w placówce poproś o potwierdzenie(aby to była data "wpływu pisma do siedziby TP"- to jest ważne).
Możesz przesłać pismo poczta na adres:Centralna Kancelaria TPsa ul.Bażantów 35 40-668 Katowice.(ale wtedy nie bedziesz miał potwierdzenia).
Od momentu wpływu pisma do siedziby TP (zgodnie z regulaminem),jest liczony 30 dniowy okres wypowiedzenia.Nie ważne że napiszesz aby w dniu 30 października telefon został wyłączony(bo tak nie będzie),skoro pismo dostarczono np 5.X to 5 listopada wyłączą tela.Abonament powinień być naliczony tylko do 5 listopada,jeśli bedzie za cały m-c ( a pewnie tak bedzie bo nie spotkałem się aby SERAT naliczył bezbłędnie opłate),to przed zapłaceniem go, złóż reklamacje.
UWAGA Bardzo ważne podczas okresy wypowiedzenia oczywiście bedziesz miał mnóstwo telefonów z "Utrzymaniówki".Jesli podtrzymujesz swoją decyzje to nie zgadzaj sie na nic i nie podpisuj żadnych dokumentów,które moga przyjść z TPsy.Jest to formularz WYCOFANIA REZYGNACJI Z USŁUG!
O się rozpisałem ... :) ale chciałem aby każdy wiedział jak powinień postapić.

W skrócie:
1. Własnoręczne pismo(przynajmniej podpis);
a) nr telefonu
b) z jakiej(jakich) usług rezygnujesz
2. Złożenie pisma w placówce otrzymując potwierdzenie.
3. Pamietaj,że obowiązuje cie 30 dniowy okres wypowiedzenia.
4. Nie podpisuj żadnych dokumentów(wycofania rezygnacji).
5. W przypadku błędnie naliczonego abonamentu, złóż reklamacje.

POZDRAWIAM

Rób jak uważasz i uważaj jak robisz :)

 #111146  autor: D@rio
 03 paź 2006, 21:24
Adam84 pisze:Abonament powinień być naliczony tylko do 5 listopada,jeśli bedzie za cały m-c ( a pewnie tak bedzie bo nie spotkałem się aby SERAT naliczył bezbłędnie opłate),to przed zapłaceniem go, złóż reklamacje.
a nie wiesz że Tepsa jest tak cwana iż przyjmuje reklamacje dopiero po uiszczeniu płatności? (albo jej części). Przynajmniej tak słyszałem od klientów TP S.A. z Lublina...

Obrazek
 #111266  autor: kojot67
 04 paź 2006, 12:59
D@rio pisze:
Adam84 pisze:Abonament powinień być naliczony tylko do 5 listopada,jeśli bedzie za cały m-c ( a pewnie tak bedzie bo nie spotkałem się aby SERAT naliczył bezbłędnie opłate),to przed zapłaceniem go, złóż reklamacje.
a nie wiesz że Tepsa jest tak cwana iż przyjmuje reklamacje dopiero po uiszczeniu płatności? (albo jej części). Przynajmniej tak słyszałem od klientów TP S.A. z Lublina...
Masz rację, płać i płacz. Najpierw kasa potem pogadamy. Znam z autopsji.

 #111267  autor: potargany
 04 paź 2006, 13:04
gorzej jak ktos ma NERVOZDRADE z umowa na 3 lata :?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #111339  autor: Adam84
 04 paź 2006, 17:58
Hej no! DonAndress wyraźnie napisał że chodzi mu o rezygnacje z telefonu stacjonarnego.A nie tela i neo.
Jeśli chodzi o rezygnacje z telefonu i neostrady jednocześnie to jak zaznaczyłem nalezy spr czy nie obowiązuje abonenta umowa lojalnościowa(neostarda), bo skutkuje to opłatą karną.

D@rio wskaż mi konkretny punkt regulaminu w którym jest napisane, że reklamacja może być przyjeta po uregulowaniu spornej kwoty??
Nie raz byłem świadkiem przyjmowania reklamacji na rachunkem który nawet nie zostal jeszcze wystawiony(lub wysłany), klientowi!
Jedyne co to: " Dział VII -Tryb postepowania reklamacyjnego paragraf 40 pkt 3 Abonent jest zobowiązany do terminowego uiszczenia należności za usługi NIEOBJETE reklamacją."
Źródło:Regulamin świadczenia telekomunikacyjnych usług powszechnych przez TPsa

Rób jak uważasz i uważaj jak robisz :)

 #111370  autor: D@rio
 04 paź 2006, 19:23
Adam84 pisze:D@rio wskaż mi konkretny punkt regulaminu w którym jest napisane, że reklamacja może być przyjeta po uregulowaniu spornej kwoty??
Nie raz byłem świadkiem przyjmowania reklamacji na rachunkem który nawet nie zostal jeszcze wystawiony(lub wysłany), klientowi!
Jedyne co to: " Dział VII -Tryb postepowania reklamacyjnego paragraf 40 pkt 3 Abonent jest zobowiązany do terminowego uiszczenia należności za usługi NIEOBJETE reklamacją."
Źródło:Regulamin świadczenia telekomunikacyjnych usług powszechnych przez TPsa
powiem tak, to słyszalem z opowiadań znajomego moich rodziców. Podobno, gość chciał zareklamować rachunek, poszedł do POK TP S.A. o/Lublin i tam mu babka powiedziała że reklamację przyjmie dopiero wtedy jak zostanie zapłacony rachunek lub jego część i wtedy jeśli zostanie uznana to zostaną wystawione faktury korygujące. Nie wiem ile w tym prawdy. To są tylko opowiadania, choć znając tego człowieka wątpie żeby wyssane z palca...zdarzenie miało miejsce jakieś pół roku temu.

Obrazek

 #111488  autor: Adam84
 05 paź 2006, 11:11
No to ten znajomy twoich rodziców musiał sprowokowac pracownika POK Lublin do przejawu jego niekompetencji.Dobra D@ario nie byliśmy przy tej reklamacji więc nie będe polemozował, bo wszyscy dobrze wiemy że regulamin swoje a pracownik swoje.
Pozdro!

Rób jak uważasz i uważaj jak robisz :)

 #111497  autor: D@rio
 05 paź 2006, 13:43
Zgadza się. Może to tylko jakiś taki przykry wyjątek.

Również pozdrawiam.

Obrazek

 #111647  autor: kojot67
 06 paź 2006, 07:37
Jesli chodzi o obsługę klienta to nie takie rzeczy mogą sie zdarzyć, a niekompetencja pracowników tepsy jest taka sama jak każdej innej firmy monopolistycznej, czyli niewyobrażalnie duża. Mnie naprzykład przyjeto wypowiedzenie bez podpisu i potem nie chciano wyłączyć telefonu. Ludzka rzecz mylić się, boska wybaczać, ale nie jestem bogiem.

Nie ma to tamto
http://www.kyokushinkan.republika.pl/

 #111776  autor: Jedi
 06 paź 2006, 18:44
kojot67 pisze:Ludzka rzecz mylić się, boska wybaczać, ale nie jestem bogiem.
Mi się zawsze wydawało, że zemsta jest rzeczą bogów :twisted:

 #233496  autor: katmen
 15 lis 2007, 11:02
Najgorzej jest jak chcesz zeby Ci przeniesli numer pod inny adres. To juz totalna klapa. Czekalismy miesiac czasu i to z poganianiem ich. Wydzwanialismy wszedzie gdzie sie da do lublina, koszalina, rzeszowa. Az strach pomyslec ile by to trwalo w normalnym tempie.

Zauwazylem ciekawa wlasciwosc gdy chcesz przeniesc telefon to czekasz bardzo dlugo, ale gdy chcesz zalozyc nowa linie to max tydzien czasu i sa. Dlatego przy przeprowadzce najlepiej zamowic nowa linie + przenisieie starych. Inaczej sie czeka ponad miesiac, a wiadomo miesiac bez telefonu w firmie to totalna klapa :/

wzory cv
szkiełkowanie