[PLUS] Bardzo długa naprawa gwar. sprzetu a zerwanie umowy
Post:11 kwie 2016, 22:00
Witam,
chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś z was miał podobny problem i jak go rozwiązał. Otóż tablet który otrzymałem wraz z umową na internet w Plusie, jest już nadmiernie długo w serwisie. Tablet został oddany 12 lutego w salonie do naprawy i wciąż nie wrócił. Niby "czekają na decyzję czy mogą dać z zasobów salonu czy firma produkująca tablet wyśle sama nowy". Jednakże jestem tą cała sytuacją niezmiernie zniesmaczony, ponieważ tableta z którym wiąże się świadczenie usługi internetowej, nie ma co skutkuje że z samego internetu również nie można korzystać, natomiast Plus wyciąga rączki po pieniądze z abonamentu. Moje pytanie jest następujące, czy w takiej sytuacji można sie ubiegać w postępowaniu reklamacyjnym o zerwanie umowy bez ponoszenia kary z racji niewywiązania sie operatora z możliwości świadczenia usług. W szczególności nawiązując do artykułu 8 ustęp 4 polskiej Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego:
"jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w
odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na
znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo
odstąpić od umowy"
Uprzejmie proszę o pomoc w moim problemie.
chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś z was miał podobny problem i jak go rozwiązał. Otóż tablet który otrzymałem wraz z umową na internet w Plusie, jest już nadmiernie długo w serwisie. Tablet został oddany 12 lutego w salonie do naprawy i wciąż nie wrócił. Niby "czekają na decyzję czy mogą dać z zasobów salonu czy firma produkująca tablet wyśle sama nowy". Jednakże jestem tą cała sytuacją niezmiernie zniesmaczony, ponieważ tableta z którym wiąże się świadczenie usługi internetowej, nie ma co skutkuje że z samego internetu również nie można korzystać, natomiast Plus wyciąga rączki po pieniądze z abonamentu. Moje pytanie jest następujące, czy w takiej sytuacji można sie ubiegać w postępowaniu reklamacyjnym o zerwanie umowy bez ponoszenia kary z racji niewywiązania sie operatora z możliwości świadczenia usług. W szczególności nawiązując do artykułu 8 ustęp 4 polskiej Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego:
"jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w
odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na
znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo
odstąpić od umowy"
Uprzejmie proszę o pomoc w moim problemie.