DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #811138  autor: Dodo84
 10 lip 2015, 15:45
robriot77 pisze:Dodo84 to nie jest tak ze ty mieszkasz w miescowosci A a on B i juz np vdsla nie mozesz miec. pytanie czy jestes podpiety pod ta sama szafe i jaka masz dlugosc lini.
W końcu był dziś u mnie technik który byłem przekonany zajmie się w końcu linią a ten... przyszedl zapytać się czy byli u mnie jacyś technicy bo on nie rozumie o co chodzi że w raporcie było napisane hasło "szczury". Ręce opadają. Po tym jak on wyszedł znowu telefon na infolinię i z tamtąd się dowiedziałem że do centali mam 3,5 km, czyli wychodzi na to że nie jestem wpięty pod tą "nową" centralę a w dodatku dowiedziałem się że przesuneli mi termin naprawy z 17 na 24 lipca
 #811671  autor: Dodo84
 13 lip 2015, 20:58
Dzisiaj Netia już "przelała czarę goryczy". Zadzwoniła do mnie pani z obsługi klienta ( na komórkę) i tak wyglądała nasz rozmowa:
-Dzień dobry
*Dzień dobry
-Próbowałam się skontaktować z panem na telefon domowy ale nikt nie odbiera.
* Przecież zgłaszałem że nie działa,
CHWILA CISZY
- No tak, rzeczywiście, (TERAZ CZAS NA KURIOZJUM) Dzwonię zapytać czy działa panu internet i telefon..................
W tym momencie dostałem jakiejś "kurw**y", odpowiedziałem że nie działa, technik który zje**ł mi tel stacjonarny ani żaden inny nie przyjeżdża choć dzwoniłem w tej sprawie co najmniej 3 razy żeby przyjechał a do tego netia wystawia mi normalną fakturę, TO JEST JAKAŚ KPINA. Gdybym ja nie zapłacił to posypały by się na mnie "pioruny, gromy siarczyste" itp. a oni mogą bezkarnie przedłużać sobie czas naprawy, dzwonić do mnie i głupio pytać się czy działa i oczekiwać zapłaty za niewykonaną usługę. Czy jest jakaś możliwość rozwiązania z nimi umowy bez ponoszenia jakichkolwiek kar?.
Pani która zadzwoniła do mnie trochę za mocno się oberwało ale już takiej sytuacji dawno nie miałem. ( teraz trochę mi głupio że na nią tak mocno "wskoczyłem")
 #811674  autor: Maniek99
 13 lip 2015, 21:10
Napisz im pismo że skoro sobie nie radzą, to dopuszczasz polubowne rozwiązanie umowy.
Myślę że nie będzie problemu, bo będzie to dla nich tańsze.

Tylko ciekawe czy tepsie się będzie chciało Cie przyłączyć, jeżeli mieliby coś rozkopywać.
 #811677  autor: tyre23
 13 lip 2015, 21:24
Napisz do UKE, nagle objawią się technicy ;)
Co do awarii i rekompensat:
Z Regulaminu Świadczenia Usług przez Spółki Grupy Netia:
5. W przypadku Awarii, przerwy w świadczeniu Usługi spowodowanej nieprawidłowym działaniem sieci innego operatora, Planowanymi Pracami, Konsument może żądać zapłaty odszkodowania w formie kary umownej w wysokości 1/30 średniej wartości z 3 ostatnich Rachunków za każde rozpoczęte 24 godziny Awarii, z tym, że w przypadku przerwy w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo, kara umowa jest naliczana w przypadku Awarii, przerwy w świadczeniu Usługi spowodowanej nieprawidłowym działaniem sieci innego operatora lub Planowanymi Pracami, trwającej dłużej niż 12 godzin.
 #812027  autor: kikoza
 15 lip 2015, 13:42
tyre23 pisze:Napisz do UKE, nagle objawią się technicy ;)
Co do awarii i rekompensat:
Z Regulaminu Świadczenia Usług przez Spółki Grupy Netia:
5. W przypadku Awarii, przerwy w świadczeniu Usługi spowodowanej nieprawidłowym działaniem sieci innego operatora, Planowanymi Pracami, Konsument może żądać zapłaty odszkodowania w formie kary umownej w wysokości 1/30 średniej wartości z 3 ostatnich Rachunków za każde rozpoczęte 24 godziny Awarii, z tym, że w przypadku przerwy w świadczeniu usługi telefonicznej płatnej okresowo, kara umowa jest naliczana w przypadku Awarii, przerwy w świadczeniu Usługi spowodowanej nieprawidłowym działaniem sieci innego operatora lub Planowanymi Pracami, trwającej dłużej niż 12 godzin.
Dokładnie możesz ubiegać się o zwrot.

Chwilówki przez internet oraz konto w banku przez internet szybko i bezpiecznie
 #812033  autor: kamil1221
 15 lip 2015, 13:55
Korekta za brak świadczenia usługi oczywiście, że się należy. Jednak trzeba pamiętać - to Klient musi w pierwszej kolejności o to wystąpić. Samo się to nie zainicjuje.
 #812375  autor: Dodo84
 16 lip 2015, 15:42
Byli u mnie dziś technicy ( W KOŃCU !) i przeszli do działania. Zaczęli szukać gdzie jest problem i znaleźli na środku drogi, nie naprawią go bo jak pan technik przyznał nikt nie da zgody na przekopanie mojej drogi ( długo czekałem na kogoś kompetentnego). W domu obok (bliżniak) mieszka mój brat który miał kiedyś internet i tel stacjonarny, lecz z niego zrezygnował. Poprosiłem panów techników by mnie podpięli pod tą linię a ci to zrobili ( szacun, tamte niedojdy jak przyjechały na początku to nie chciały mnie słuchać).
Przy okazji wyjaśnili mi dokładnie gdzie jestem podpięty. Moja linia została doprowadzona do domu w latach 90 i wtedy zostałem wpięty wówczas pod najbliższą centralę do której mam 3,5 km. W 2013r. w miejscowości obok wybudowali nową centralę do której mam 600~700m lecz nie mogą mnie przepiąć bo musieliby dostać zgodę od gminy na przekopanie mojej drogi co jest nie możliwe. Według technika oczekiwanie na zgodę od gminy oraz doprowadzenie do mnie dodatkowego łącza jest po prostu nie opłacalne. Sąsiad dlatego domyślnie został wpięty w nową centralę bo u niego nie musieli prowadzić kabli pod kostką brukową. Szkoda...

PS. Teraz zostało mi ubiegać się o "ulgę" z tytułu braku dostępu do usług. Zna ktoś może jakąś gotową formułkę lub wie jak takie coś napisać?
 #812679  autor: Dodo84
 18 lip 2015, 00:20
@tiger93 wróciło wszystko na swoje dawne parametry:
Downstream Upstream
SNR Margin (dB): 7.3 7.0
Attenuation (dB): 44.5 17.4
Output Power (dBm): 1.5 12.8
Attainable Rate (Kbps): 8004 1048
Rate (Kbps): 8761 884
Obrazek