DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #803748  autor: barni2
 27 maja 2015, 11:04
Robiłem test łącza i mi wyszło 78 Mb/s a w umowie mam ze prędkość mam 10 Mb/s i faktycznie pobrałem film 699 mb i pobrało mi w niecałe 3 min to internet kablowy z osiedla
 #803750  autor: kamil1221
 27 maja 2015, 11:31
Często osiedlowi dostawcy "uwalniają" internet w godzinach nocnych tj. ile łącze pozwala tyle masz. Za dnia zazwyczaj wraca wszystko do normy (zgodnie z umową). Jeśli to nie to... może po prostu awaria (tylko taka pozytywna).
 #804350  autor: pocket
 31 maja 2015, 21:25
To ja też proszę o taką „pozytywną” awarię :-D Mnie się do tej pory tak nie zdarzyło, zawsze mam poniżej normy. No ale może faktycznie w nocy jest szybszy internet.