DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #733312  autor: kacu123
 17 lip 2014, 22:39
Witam.
Korzystam z internetu od Netii podpisałem umowę na 2 lata w 2010 r. W 2012 r dzwoniono do mnie żebym przedłużył umowę ale zrezygnowałem chciałem mieć umowę na czas nieokreślony. W dniu dzisiejszym dzwonią do mnie żebym przedłużył umowę bo niby podpisałem tą umowę ostatnią z której zrezygnowałem (umowa ta jeszcze trwa do końca września). Co można zrobić w tej sprawie gdyż zostałem oszukany i ktoś podpisał się na umowie której ja nie widziałem nawet.
Pozdrawiam.

 #733368  autor: mrbzyq
 18 lip 2014, 08:23
Możesz na początek zadzwonić do nich i powiedzieć o całej sytuacji. Z tego co pamiętam, to wszystkie rozmowy maja nagrywane. Niestety Tobie raczej nie udostępnią nagrania, ale sami mogą je sprawdzić. Poza tym zażądaj od nich przesłania kopii/skanu podpisanej rzekomo umowy (żadna umowa nie jest ważna bez Twojego podpisu). Ale chyba i tak będziesz musiał napisać do nich reklamację.

 #733410  autor: Netia
 18 lip 2014, 11:51
Witamy,

Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 801 802 803 lub mailowo na adres [email protected]. Nasi konsultanci z chęcią przyjrzą się tej sytuacji i dołożą wszelkich starań, aby rozwiązać problem.

Pozdrawiamy

 #733411  autor: Karlos20
 18 lip 2014, 11:54
Jeśli masz telefon w Play - możesz też zadzwonić pod *300 (Infolinia Netii) - za darmo, jeśli masz minuty do wszystkich lub do Play!

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #736818  autor: kacu123
 01 sie 2014, 13:41
Witam.
Po wielu próbach dodzwoniłem się do Netii i powiedziano mi że jest już nowa umowa która została podpisana telefonicznie. Bez podpisania umowy przy kurierze. W jaki sposób z niej zrezygnować skoro nie podpisałem??.
I nie zostałem poinformowany że umowa jest podpisywana telefonicznie !
Pozdrawiam.

 #736823  autor: mrbzyq
 01 sie 2014, 13:55
kacu123 pisze:Witam.
Po wielu próbach dodzwoniłem się do Netii i powiedziano mi że jest już nowa umowa która została podpisana telefonicznie. Bez podpisania umowy przy kurierze. W jaki sposób z niej zrezygnować skoro nie podpisałem??.
Pozdrawiam.
Na początek proponuję przeczytać ten artykuł:
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/gdy_ ... 55971.html

Niestety nasze prawo tak działa. Jeśli wyraźnie zgodziłeś się w rozmowie telefonicznej na proponowane przez konsultanta warunki to umowa uznawana jest za zawartą i wiążącą. Co gorsza - jeśli w trakcie rozmowy wyraziłem zgodę, że można już teraz uruchomić usługę, to nie przysługuje Ci nawet ustawowe 10 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość.

No chyba, że w trakcie rozmowy konsultant nie udzielił Ci wszystkich wymaganych informacji (o szczegółowych warunkach umowy, opłatach, możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni), to wtedy możesz pisać reklamację dot. nierzetelnej informacji w trakcie zawierania umowy na odległość.

 #736831  autor: zoltan666
 01 sie 2014, 14:12
mrbzyq pisze:Możesz na początek zadzwonić do nich i powiedzieć o całej sytuacji. Z tego co pamiętam, to wszystkie rozmowy maja nagrywane. Niestety Tobie raczej nie udostępnią nagrania, ale sami mogą je sprawdzić.
Nagrania udostępniają do odsłuchania na koncie klienta na NetiaOnline. Trzeba jednak wysłać na adres [email protected] zeskanowane i podpisane pismo z prośbą o udostepnienie takiego nagrania. Wiem, bo to przerabiałem i nagranie mi udostępnili. Nagranie udostepniają w przeciagu 2 tygodni i jest ono dostępne przez 2 tygodnie.

 #736832  autor: kacu123
 01 sie 2014, 14:13
Nie poinformował mnie że umowa podpisywana telefonicznie.
Wracając do pierwszego posta: pytałem się o starą umowa i dostałem odpowiedzi że jej niema a umowa jest do września. A teraz zgodziłem się na nową umowę czekając na kuriera który nie przyjedzie ;/

 #736835  autor: mrbzyq
 01 sie 2014, 14:27
A kiedy to było ? Bo z tego co wiem to umowę i tak powinni przysłać + regulamin oferty itd. No chyba, że to wszystko przedstawili ci podczas rozmowy tel.

 #736838  autor: kacu123
 01 sie 2014, 14:37
Tamta umowa której nie podpisałem trwałą od 2012 do 2014. nie otrzymałem nic. Przez 2 lata myślałem że jestem na umowie bezterminowej.

 #736839  autor: mrbzyq
 01 sie 2014, 14:39
A po jaki gwizdek chcesz teraz kombinować ze stara umową, skoro i tak kończy się we wrześniu ?

 #736854  autor: kacu123
 01 sie 2014, 15:26
Gdybym wdział że jestem na umowie to bym nowej nie podpisywał na tak słabych warunkach myślałem że Netia wyciąga dłoń dla umowy bezterminowej. Po zgodzie telefonicznej dowiaduje się że miałem umowę. Nie zostawię tak tego bo ktoś za mnie podpisał umowę.