Mam następujący problem. Posiadam internet w Netii LLU na łączu Orange. Od 1.11.2012 miałem umowę na czas nieokreślony, prędkośc do 20Mbit/s za 45,90zł. miesięcznie. Internet chodzi około 8Mbit/s, ale tak było zawsze, więc to mało istotne. Internet nie jest na mnie, a na moją mamę. Dnia 8 maja zadzwonili do mojej mamy i przedstawili jakąś ofertę (mnie przy tym nie było). Mama twierdzi, że żadnej decyzji wtedy nie podjęła, a pracownik Netii miał przesłać warunki tej propozycji na adres e-mail. Dnia 18 maja wysłałem do Netii e-mail z zapytaniem, czy coś się zmieniło odnośnie mojej umowy, bo mieli przesłać ofertę, a niczego nie przesłali. Napisałem również, ze obecna umowa mnie satysfakcjonuje i nie chcę jej zmianiać na umowę na czas nieokreślony. Dopiero dziś otrzymałem odpowiedź następujacej treści:
"Odpowiadając na zgłoszenie informuję, że na podstawie rozmowy telefonicznej przeprowadzonej 8 maja 2014 r. przyjęliśmy zlecenie zmiany warunków umowy w promocji GigaOferta II - bez zmiany ceny. Warinat internetu pozostaje bez zmian, natomiast umowa będzie obowiązywała przez kolejne 24 pełne okresy rozliczeniowe. Zmiany wprowadzimy 8 czerwca 2014 r. Mają Państwo możliwość odstąpienia od przedłużenia umowy. W tym celu należy przesłać pisemną dyspozycję, przed aktywacją nowych warunków."
Dla mnie taka zmiana jest bardzo niekorzystna, bo dalej płacę tyle samo, a jestem związany z Netią na kolejna 2 lata. Co teraz z tym zrobić? Chcę pozostać na obecnych warunkach. Odpowiedź wysłali na tyle poźno, że na reakcję zostały tylko 2 dni. Czy tą pisemną dyspozycję należy wysłać listem, czy wystarczy sam email?