DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #722647  autor: zoltan666
 04 cze 2014, 22:17
Mam następujący problem. Posiadam internet w Netii LLU na łączu Orange. Od 1.11.2012 miałem umowę na czas nieokreślony, prędkośc do 20Mbit/s za 45,90zł. miesięcznie. Internet chodzi około 8Mbit/s, ale tak było zawsze, więc to mało istotne. Internet nie jest na mnie, a na moją mamę. Dnia 8 maja zadzwonili do mojej mamy i przedstawili jakąś ofertę (mnie przy tym nie było). Mama twierdzi, że żadnej decyzji wtedy nie podjęła, a pracownik Netii miał przesłać warunki tej propozycji na adres e-mail. Dnia 18 maja wysłałem do Netii e-mail z zapytaniem, czy coś się zmieniło odnośnie mojej umowy, bo mieli przesłać ofertę, a niczego nie przesłali. Napisałem również, ze obecna umowa mnie satysfakcjonuje i nie chcę jej zmianiać na umowę na czas nieokreślony. Dopiero dziś otrzymałem odpowiedź następujacej treści:

"Odpowiadając na zgłoszenie informuję, że na podstawie rozmowy telefonicznej przeprowadzonej 8 maja 2014 r. przyjęliśmy zlecenie zmiany warunków umowy w promocji GigaOferta II - bez zmiany ceny. Warinat internetu pozostaje bez zmian, natomiast umowa będzie obowiązywała przez kolejne 24 pełne okresy rozliczeniowe. Zmiany wprowadzimy 8 czerwca 2014 r. Mają Państwo możliwość odstąpienia od przedłużenia umowy. W tym celu należy przesłać pisemną dyspozycję, przed aktywacją nowych warunków."

Dla mnie taka zmiana jest bardzo niekorzystna, bo dalej płacę tyle samo, a jestem związany z Netią na kolejna 2 lata. Co teraz z tym zrobić? Chcę pozostać na obecnych warunkach. Odpowiedź wysłali na tyle poźno, że na reakcję zostały tylko 2 dni. Czy tą pisemną dyspozycję należy wysłać listem, czy wystarczy sam email?

 #722765  autor: Netia
 05 cze 2014, 11:16
Witaj,

Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 801 802 803 lub poprzez formularz dostępny na naszej stronie: http://firma.netia.pl/kontakt,tab,2.html.

Nasi konsultanci z chęcią pomogą w rozwiązaniu Twojej sprawy.

Pozdrawiamy.

 #722778  autor: zoltan666
 05 cze 2014, 11:41
Właśnie przez formularz na stronie skontaktowałem się wcześniej w tej sprawie i na odpowiedź czekałem ponad 2 tygodnie. Wystarczająco dlugo, aby na jakąkolwiek reakcję z mojej strony zostało mi bardzo mało czasu.

 #722784  autor: Morvius
 05 cze 2014, 11:58
jak chciałem załatwić to szybko to wypuściłem 1x priorytet polecony 1x przez punkt obsługi netia i 1x przez email. załatwiłem odstąpienie w przeciągu tygodnia, odstąpienie dotyczyło nowej usługi u mnie w mieszkaniu, nie zgadzały się warunki umowy oraz nie dostałem potwierdzenia na adres mailowy więc nie wpuściłem montera i usługa nie została aktywowana. było to na moją korzyść a pracownicę która chciała mi to wcisnąć podobno zwolnili bo nie tylko mi taki kit wcisła. pogrążyło ja też to że jak przyszła z ofertą ( bo przyszła do mieszkania, ponoć instalowali światłowody w moim bloku) to kazałem jej napisać na mojej kartce to co na 100% mam otrzymać podpisać się z datą godziną i pieczątką. później do mnie skądś tam dzwonili bo chcieli tą kartkę zobaczyć odpowiedziałem że jej skan jest załączony do dokumentów które wysłałem i sprawa ucichła. dzwonili właśnie w sprawie tej pracownicy i że mają z nią jakiś problem. powodzenia i wytrwałości życzę!

Klasyczny obserwator wątku.

 #722789  autor: zoltan666
 05 cze 2014, 12:07
No ja nie mam tygodnia, a praktycznie 2 dni, bo od 8 czerwca usługa ma już być świadczona na nowych zasadach. Mam wrażenie, że celowo zwlekali z odpowiedzią na moje pytanie, aż tyle czasu. Do dziś także nie otrzymałem nowych warunków umowy.

 #722790  autor: user_delete27
 05 cze 2014, 12:11
Wyślij odstąpienie od umowy listem poleconym priorytetowym. O odstąpieniu będzie decydowała data nadania listu, koniecznie zachowaj potwierdzenie.

 #723856  autor: Netia
 09 cze 2014, 13:19
Szanowni Panie,

Jeżeli był Pan już z nami w kontakcie w tej sprawie i problemu nie udało się rozwiązać, bardzo prosimy o kontakt z nami poprzez maila: pomoc(małpa)netia.pl. w treści wiadomości prosimy o opis problemu oraz podanie danych abonenta tj. imienia, nazwiska i numeru.

Postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemu.

Pozdrawiamy,
Netia

 #723900  autor: b00n
 09 cze 2014, 15:32
Te odpowiedzi użytkownika "Netia" to jest jakaś farsa. Próbują pokazać, że obchodzi ich los klienta, ale robią to tylko i wyłącznie na pokaz. Sam przez 5 lat korzystałem z ich usług i muszę przyznać, że - kiedy wszystko działało tak, jak powinno - byłem zadowolony. Niekompetencja firmy i jej pracowników wychodziła dopiero w momencie jakiejś większej awarii i konieczności kontaktu z infolinią. To, co się działo, przechodziło ludzkie pojęcie.

Dlatego - czytając te wpisy z prośbą o przedstawienie problemu i swoich danych - głupio się tylko uśmiecham, bo wiem, co się za tym kryje. Każdy telefon = inny konsultant = konieczność przedstawienia sprawy od nowa = za każdym razem inna odpowiedź.

Jeżeli ktoś ma czas i nerwy na taką zabawę, to życzę powodzenia. Dodam jeszcze, że nie mam zielonego pojęcia, jak tak duża firma może funkcjonować w takim, za przeproszeniem, syfie.

 #723977  autor: Netia
 09 cze 2014, 20:27
Zapewniamy, że robimy co w naszej mocy, żeby rozwiązać problemy naszych Klientów.

Pozdrawiamy i zapraszamy do kontaktu

Netia

 #724119  autor: b00n
 10 cze 2014, 11:50
Netia pisze:Zapewniamy, że robimy co w naszej mocy, żeby rozwiązać problemy naszych Klientów.

Pozdrawiamy i zapraszamy do kontaktu

Netia
To kiepściutka coś ta wasza moc. Jak widać na przykładzie tego tematu, klient musiał czekać ponad 2 tygodnie na prostą odpowiedź. Ile więc zajmują wam rzeczy skomplikowane ? Cóż, ja wiem i nikomu nie życzę, żeby musiał się o tym przekonywać. Dodam jeszcze, że walczyłem z wami przez miesiąc i skończyło się to tym, że poszliście po najmniejszej linii oporu, czyli zaproponowaliście zerwanie umowy, która i tak była na czas nieokreślony. Fajne rozwiązanie problemu. :)

 #724452  autor: Netia
 11 cze 2014, 12:33
Zawsze staramy się znaleźć najlepsze rozwiązanie problemu tak, aby klient był usatysfakcjonowany. W razie problemów zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiamy.

 #725771  autor: zoltan666
 17 cze 2014, 11:27
Dziś otrzymałem pismo z Netii, że przedłużenie umowy (telefoniczne) zostało anulowane i usługa internetowa będzie świedczona na dotychczasowych warunkach. Wyglada na to, ze wszystko udało sie załatwic tak jak tego oczekiwałem. Czekam jeszcze teraz tylko na udostępnienie nagrania rozmowy na podstawie której miała zostać przedłużona umowa.

[ Dodano: 2014-06-24, 10:42 ]
Po odsłuchaniu rozmowy zaczynam poważnie rozważać zmianę dostawcy internetu.