DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #707022  autor: djfafa
 30 mar 2014, 17:39
Wyszukiwarka nic nie pokazała :)

Panowie wiem że Orange Free Net ma lejek ale czy on się włącza natychmiast po wykorzystaniu pakietu czy może z opóźnieniem i trzeba zapłacić extra za to co się zassało?

 #707100  autor: Karlos20
 31 mar 2014, 05:57
djfafa, wykorzystasz pakiet - lejek do max 64 kbit/s download oraz 16 kbit/s upload.
Nie jest dodatkowo płatny.
Może być opóźnienie kilku-kilkunastominutowe. Możliwości techniczne platformy billingowej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #707102  autor: darek638
 31 mar 2014, 07:57
djfafa, potwierdzam to co napisał Karlos20. U mnie zawsze z opóźnieniem ale raz się zdarzyło, że nie włączył się lejek i do końca okresu rozliczeniowego miałem pełną prędkość :mrgreen:

Nigdy więcej Play.

 #707105  autor: djfafa
 31 mar 2014, 08:20
Dzięki za odpowiedzi.
Pytam w imieniu starszej osoby. Wnuk zamówił jej net ale nic nie wytłumaczył i teraz ona pyta mnie :mrgreen: (siostra mojej mamy). Osoba rozmawia głównie przez Skype + Youtube, ma 15 GB danych ale boi się że nagle przyjdzie jej wysoki rachunek.
A teraz śmieszne pytanie. Jak się sprawdza ile ma jeszcze danych do wykorzystania?

 #707106  autor: darek638
 31 mar 2014, 08:22
Ja sprawdzam przez Orange Online. W zakładce stan konta i pakietów.

Nigdy więcej Play.

 #707276  autor: Karlos20
 31 mar 2014, 23:06
Przypominam: jeśli w Orange Free na abonament, nie ma się włączonej usługi "CAŁA NAPRZÓD", po wykorzystaniu GB może spaść prędkość do końca okresu rozliczeniowego, a rachunek nie wzrośnie (operator MA OBOWIĄZEK wysłać notyfikację SMS/USSD o przekroczonym limicie).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #707293  autor: djfafa
 01 kwie 2014, 05:50
Bardzo dziękuje Panowie za pomoc i odp.