DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #725685  autor: Kaczy
 16 cze 2014, 22:00
Tylko tam jest 20 GB i strony www obciążają limit. A u mnie jest 17 GB i strony www bez limitu.
Poza tym CP zapowiadał, że za kilka tygodni wprowadzi nowe taryfy przy przedłużeniu.
Do tej pory oferta dla nowych to było 14 GB za 59 zł - więc w porównaniu do tego jest 10 zł taniej i większy pakiet.

...::: Made for loneliness :::...

 #725748  autor: fikusa92
 17 cze 2014, 09:36
To szału nie ma z tą propozycją.

 #725883  autor: david4nal
 17 cze 2014, 19:19
Też mam pytanie odnośnie wątku. Orientuje się ktoś ile miesięcy wcześniej można przedłużyć umowę?
Pytam, bo mam TV w CP i umowa na internet kończy mi się za 5~ miesięcy, więc teoretycznie za tyle co płace (49 zł) mogę teraz mieć 35 GB i no limit w LTE na dwie karty sim.
Obecnie mam aż 7GB ! Plus 5GB za tv... więc żeby się zmieścić w tym do końca miesiąca trzeba się bardzo starać :D

 #726314  autor: sided
 19 cze 2014, 19:21
Na stronie widnieje taka informacja przy podsumowaniu zamówienia to znaczy że po wykorzystaniu podstawy 35gb+100gb nocnych trzeba płacić 0.02 zł 1mb w godzinach 7-1?? Chyba że to jest jakiś błąd ze starej oferty na ich stronie
Cyfrowy polsat Power lte
Z tym pakietem danych Abonent ma możliwość aktywacji Pakietu Nocnego (100 GB do wykorzystania w godzinach 01:00 – 07:00) w cenie 2,90 zł/mies. Aktywując pakiet w chwili zawarcia umowy, Abonent otrzymuje Pakiet Nocny przez 3 miesiące w prezencie. Zlecenie aktywacji lub dezaktywacji pakietu złożyć można przez ICOK (Internetowe Centrum Obsługi Klienta) lub kontaktując się telefonicznie.

Cena po wykorzystaniu pakietu
0.02 zł za 1 MB w godzinach 07:00-01:00 i 1.00 zł za 1 GB w godzinach 01:00-07:00

 #727378  autor: david4nal
 24 cze 2014, 16:18
Podbijam temat.

Rozmawiałem z panią z cyfrowego polsatu odnośnie przedłużenia umowy, 4 miesiące do końca zostało.

Oferta "bez limitu" jest tylko dla nowych klientów, bo to "edycja limitowana". Mi zaproponowano w analogicznej cenie co 30 GB bez limitu, przejście na taryfę "multimedialną" gdzie miał bym 30 GB + 30 GB tylko dla LTE. Czyli generalnie gorszą ofertę niż ta która jest obecnie dostępna. Przyznam, że trochę słabo i tutaj kolejny operator pokazuje, że ma stałych klientów głęboko w ... .

W takim razie chyba spróbuję wysłać już teraz pismo z rezygnacją z usług z końcem umowy, może się ktoś tam wtedy obudzi.

 #728342  autor: andrewzc
 28 cze 2014, 11:06
Bardziej od no limit interesuje mnie, czy CP daje 50 % rabatu na neta ze sprzętem podobnie jak to robi Plus (ale bez żadnych tam smart domów i innych).

 #728437  autor: habish
 28 cze 2014, 19:16
Plus daje 50% rabatu ze sprzętem? Chyba bez sprzętu....

 #730169  autor: david4nal
 04 lip 2014, 16:51
Odgrzebuję bo dostałem właśnie list od CP z ich ofertą dla przedłużających. Śmiech na sali jednym słowem.
Oferta dla przedłużających CP

Podsumowując, mogę dostać 15 GB + 15 GB w LTE + 3 GB za TV, za jedyne 59,90 zł miesięcznie.

Gdybym był nowym abonentem dostałbym w ramach promocji no limit i smartdom
za 44,95 zł 30 GB i bez limitu w LTE. Jednym słowem śmiech na sali, kto im te oferty układa :).

Wypowiedzenie już poszło. Zobaczymy co teraz zaoferują.

 #731236  autor: andrewzc
 08 lip 2014, 22:03
Plus daj 50 % rabatu ze sprzętem, david4nal napisz ile dostałeś po złożeniu wypowiedzenia.

 #734826  autor: david4nal
 24 lip 2014, 18:42
Dwa telefony miałem od ostatniego razu.

Pierwszy w stylu: "Mam informację, że był Pan zainteresowany PowerLTE, ale nie ma możliwości skorzystania z tego przy przedłużeniu, a te 50% dla klientów CP to promocja i kończy się w lipcu więc niech Pan weźmie nowy numer."

Podziękowałem, stwierdziłem że to śmieszne, że dla nowych mają lepsze oferty niż dla przedłużających i powiedziałem, że za 3 miesiące (koniec umowy) to konkurencja pewnie coś lepszego też będzie miała to z nich skorzystam.

Ostatni telefon: "PowerLTE jest tylko dla nowych klientów dla Pana możemy dać 60 GB (30 GB podstawowy pakiet + 30 GB dla LTE) za 39,90 zł (rabat 10zł dla posiadacza TV)."

Też odmówiłem, na to facet spytał czy może przed końcem umowy zadzwonić jak coś się zmieni.

Serio coś nie tak mają z polityką utrzymania klienta ale to ich sprawa. Od niedawna Vectra światłowody kładzie na moim osiedlu, pewnie jak nic ciekawszego nie dostanę to przerzucę sie na TV + internet od Vectry.
 #856893  autor: Christophereks
 18 mar 2016, 10:46
Witam, nie chcę otwierać nowego tematu, więc podłączę się pod ten. Chcę przedłużyć umowę w cyfrowym polsacie ale rozmawiając tam z nimi dostałem gorszą propozycję niż są podane dla nowych klientów na stronie. A więc: aktualnie mam abonament 29,99 , 8gb internetu i nie chcę zmieniać ceny abonamentu . Oni natomiast proponują mi abonament za 49,99 i 40gb internetu plus lte bez limitu za darmo ... niższą ofertę dostałem 20gb za 39,99zł gdzie oferta dla nowego klienta wygląda następująco za 29,99 20gb internetu + 10gb za zamówienie online. Chodzi mi o to że za 39,99 jako nowy klient bym miał 30gb neta plus doliczony w cenie lte bez limitu a jako przedłużający jedynie 20gb neta i nic więcej. Poza tym jak to jest z wypowiedzeniem, na ile czasu przed końcem umowy trzeba je zrealizować. Ostatnim pytaniem pobocznym ale nadal w temacie jest problem, mam modem do zwrotu a jednocześnie zgubiłem zatyczkę od niego i nigdzie nie mogę znaleźć by ktoś sprzedawał. Jakie z tego tytułu mógłbym ponieść konsekwencje ? Zastanawiam się nad kupieniem na allegro całego modemu dla siebie i ze skuwką nie miałbym problemu jednakże wolałbym kupić router by móc udostępniać internet a jakie są na to co napisałem wasze zdania ? Wiem dużo trochę w jednym temacie :) Pozdrawiam
 #858843  autor: bardak
 29 mar 2016, 20:44
Panie, Panowie. Mam pytanie. Kończy mi się umowa z CP o internet. Nie mam zamiaru jej przedłużać. Da radę ją wypowiedzieć drogą mailową??
i drugie pytanie, jak wygląda w tym momencie zdanie sprzętu (zestaw IDU-ODU)??