Strona 1 z 1

Orange Nowa umowa

Post:12 sty 2014, 20:05
autor: kacu123
Witam.
Mam problem z nowo zawartą umową.
Podpisałem umowę na telefon stacjonarny + neostrada + telewizja.
Nikt mnie nie poinformował (ja również nie doczytałem umowy :/) że telefon stacjonarny będzie na zasadzie Voip. Minęło 10 dni od podpisania więc chyba nie da rady rozwiązać umowy. Ale czy da się przenieść w trakcie umowy telefon stacjonarny żeby był znowu na linii a nie przez internet? Lub może istnieje inne rozwiązanie?. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.

Post:13 sty 2014, 21:22
autor: kamil1221
Przeniesienie usługi z VoIP na POTS jest możliwe w TP jedynie na zasadzie reklamacji. Ot tak TP nie zwróci numeru.

Z ciekawości - co Tobie przeszkadza, że telefon jest podpięty pod LB ?

Post:14 sty 2014, 13:14
autor: Orange Ekspert
W takiej sytuacji jedynie brak możliwości technicznych jest podstawą do rozwiązania umowy. Możesz ewentualnie złożyć reklamację, ponieważ są one rozpatrywane indywidualnie.