Strona 1 z 1

Plus LTE pytanie

Post:11 paź 2013, 19:39
autor: wojtas111
Witam mam internet LTE z laptopem w Plusie limit danych to 10gb a po wysłaniu smsa o treści U na nr 2580 w odpowiedzi dostaje że zużyłem ponad 14GB jak to jest możliwe ? jak limit miesięczny to 10gb (rozmowy: 0:00m:s gprs:14 021 829kB sms:14szt.) to oznacza że za te 4gb będe musiał dodatkowo zapłacić ? według mnie po przekroczeniu limitu Plus powinien ograniczyć mi dostęp do internetu. a wy co o tym sądzicie ?

Post:11 paź 2013, 20:21
autor: KA
Sądzimy, że jest regulamin - znajdź, co tam napisali o przekroczeniu limitu. W LTE GB znikają w zastraszającym tempie, więc limit 10GB/mies nawet przy tzw. przeciętnym korzystaniu z internetu to O WIELE za mało. Testowałem kiedyś LTE w Plusie i dziennie schodziło mi między 1 a 2 GB, podczas gdy przy prędkości, jaką mam na co dzień w Play (4Mb/s) nigdy nie przekroczyłem 700MB, na ogół wystarcza mi ok. 500MB dziennie.
Moja rada: zwiększ limit. Na umowę wyższą raczej zawsze można przejść.

Post:11 paź 2013, 20:25
autor: mikkel
Ja też mam iplusa. Miałem historię że w ostatni dzień okresu rozliczeniowego miałem jeszcze 4GB i postanowiłem go "wyssać" ściągając 2 duże pliki o łącznej wadze ponad 8GB stwierdzając że resztę ściągnę w nocy. Okazało się jednak że wszystko poszło z pełną prędkością za dnia. smsa o ograniczeniu dostałem rano następnego dnia czyli pierwszego w okresie rozliczeniowym no ale on już był nieaktualny i żadnego ograniczenia nie było. Na fakturze miałem tylko abonament bez udziwnień tak że luz.
Przy okazji, zamieszczam plik excela do liczenia wykorzystanego transferu. Wadą jest to że modem/router musi być resetowany o 1 godzinie i 7. Ja mam programowalne gniazdko.

Post:11 paź 2013, 20:37
autor: wojtas111
Niestety w regulaminie nic nie ma o przekroczeniu limitu, a zwiększać pakietu nie mam zamiaru bo z komputera korzystam głównie w nocy dlatego włączyłem sobie pakiet limit nocny (50gb dodatkowo). tylko męczy mnie to że limit przekroczyłem a internet w dzień dalej mam...

Post:11 paź 2013, 20:44
autor: mn9
Nie sądzę by plus miał aż tak zjechany system bilingowy , czy aby na pewno masz te 10gb ? chyba u każdego opa tak jest zostało ci 4 gb a ściągasz prawie dwukrotnie więcej :P

Post:11 paź 2013, 21:02
autor: wojtas111
Rozmawiałem właśnie z Panią konsultant i powiedziała że te 14gb to suma dziennego i nocnego limitu :lol: razem. Więc problem rozwiązany

Post:11 paź 2013, 21:17
autor: finezja
wojtas111 pisze:Rozmawiałem właśnie z Panią konsultant i powiedziała że te 14gb to suma dziennego i nocnego limitu :lol: razem. Więc problem rozwiązany
Czyli nocny się nie wlicza do ogólnego rozliczenia? Czy o co chodzi z tym rozróżnieniem dzienny/nocny?

Post:11 paź 2013, 21:34
autor: mikkel
Czy o co chodzi z tym rozróżnieniem dzienny/nocny?
Jest taka usługa że otrzymujesz 50GB dodatkowego transferu który można wykorzystać w godzinach 1-7. W TM np. jest opcja sciągania bez limitu 0-9.