UPC -> Natychmiastowe zerwanie umowy w związku z powyżką
Post:28 cze 2013, 18:54
Witam,
W czerwcu, minęło 9 miesięcy od podpisania umowy na internet 30 Mbps (66,00 zł) w ramach promocji. Oczywiście, jełopy wysłały do mnie liścik miłosny, w którym wyznają mi, że od sierpnia opłata będzie o 2 złote wyższa i zdecydowałem, iż rozwiążę z nimi umowę (dla zasady - skoro chciało im się wysłać taki liścik, tuż po zakończonej umowy, to niech pocałują mnie w d ;)).
W związku z tym, mam pytanie, czy można rozwiązać z nimi umowę BEZ WYPOWIEDZENIA i czy będzie to bezpłatne? Zależałoby mi na czasie, więc miesiąc różnicy to dla mnie duża różnica (zwłaszcza w obliczu promocji Orange na kartę)?
2. Wiem, że sprzęt można im bezpłatnie odesłać kurierem DPD (po zamówieniu).
W związku z tym mam takie pytania:
- Sprzęt należy odesłać w ciągu 14 dni od... złożenia rezygnacji / przyjęcia rezygnacji / czy zakończenia umowy? Czy liczy się data złożenia dyspozycji / oddania sprzętu czy jego dotarcia?
- Kompletność sprzętu: Co było w standardowym zestawie do internetu? Wydaję mi się, że jedynie zasilacz/modem/płyta instalacyjna/kabel RJ45 i pudełko. Czy w wypadku braku jednego z następujących akcesoriów może być problem: płyta/pudełko? Mam urządzenie Thomson TWG87OUG
- Jeśli nie mogę znaleźć pudełka od tego szajsu, to czy mogę zestaw odesłać w zwykłej paczce?
3. Czy po rezygnacji z ich usług (w taki sposób) istnieje jakiś okres karencji (3 miesiące?), w czasie którego nie będzie można korzystać z ich usług (złożyć kolejnego zamówienia). Byłem zainteresowany złożeniem najpóźniej we wrześniu/październiku zamówienia na duet tv+net (z uwagi na znaczące utrudnienia w instalacji anteny satelitarnej i ew. chęci skorzystania z promocji z Windą 8).
4. Ewentualne przedłużenie umowy - czy po otrzymaniu takiego pisma i podpisaniu aneksu, podwyżka nadal by obowiązywała? Czy jako posiadacz jednej usługi, mogę skorzystać z jakichś preferencyjnych warunków przedłużenia, przy przedłużeniu umowy na 2 usługi? Oraz czy istnieją jakiekolwiek "bonusy" dla przedłużających tylko JEDNĄ usługę. Dodatkowo, czy przy przedłużeniu, ta firma życzy sobie jakąś opłatę za aneks/aktywację?
Z poważaniem,
/#>X
W czerwcu, minęło 9 miesięcy od podpisania umowy na internet 30 Mbps (66,00 zł) w ramach promocji. Oczywiście, jełopy wysłały do mnie liścik miłosny, w którym wyznają mi, że od sierpnia opłata będzie o 2 złote wyższa i zdecydowałem, iż rozwiążę z nimi umowę (dla zasady - skoro chciało im się wysłać taki liścik, tuż po zakończonej umowy, to niech pocałują mnie w d ;)).
W związku z tym, mam pytanie, czy można rozwiązać z nimi umowę BEZ WYPOWIEDZENIA i czy będzie to bezpłatne? Zależałoby mi na czasie, więc miesiąc różnicy to dla mnie duża różnica (zwłaszcza w obliczu promocji Orange na kartę)?
2. Wiem, że sprzęt można im bezpłatnie odesłać kurierem DPD (po zamówieniu).
W związku z tym mam takie pytania:
- Sprzęt należy odesłać w ciągu 14 dni od... złożenia rezygnacji / przyjęcia rezygnacji / czy zakończenia umowy? Czy liczy się data złożenia dyspozycji / oddania sprzętu czy jego dotarcia?
- Kompletność sprzętu: Co było w standardowym zestawie do internetu? Wydaję mi się, że jedynie zasilacz/modem/płyta instalacyjna/kabel RJ45 i pudełko. Czy w wypadku braku jednego z następujących akcesoriów może być problem: płyta/pudełko? Mam urządzenie Thomson TWG87OUG
- Jeśli nie mogę znaleźć pudełka od tego szajsu, to czy mogę zestaw odesłać w zwykłej paczce?
3. Czy po rezygnacji z ich usług (w taki sposób) istnieje jakiś okres karencji (3 miesiące?), w czasie którego nie będzie można korzystać z ich usług (złożyć kolejnego zamówienia). Byłem zainteresowany złożeniem najpóźniej we wrześniu/październiku zamówienia na duet tv+net (z uwagi na znaczące utrudnienia w instalacji anteny satelitarnej i ew. chęci skorzystania z promocji z Windą 8).
4. Ewentualne przedłużenie umowy - czy po otrzymaniu takiego pisma i podpisaniu aneksu, podwyżka nadal by obowiązywała? Czy jako posiadacz jednej usługi, mogę skorzystać z jakichś preferencyjnych warunków przedłużenia, przy przedłużeniu umowy na 2 usługi? Oraz czy istnieją jakiekolwiek "bonusy" dla przedłużających tylko JEDNĄ usługę. Dodatkowo, czy przy przedłużeniu, ta firma życzy sobie jakąś opłatę za aneks/aktywację?
Z poważaniem,
/#>X