Strona 1 z 1

Neostrada wypowiedzenie umowy

Post:08 lut 2013, 17:39
autor: plastyk72
Witam.
Mam pytanie czy mogę wypowiedzieć umowę bez konsekwencji i czy Orange stwarza przy tym problemy. Mam neostradę do 10 mega tylko ja tyle na oczy nie widziałem jeszcze korzystając. A najgorsze, że wieczorami to mam nawet poniżej 1 mega. Zamówiłem sobie wcześniej aero (bo darmowe było) jakby jakiś wyjazd zdarzył się. A teraz jak mi neostrada zamula to podłączam aero i mi szybciej chodzi od tej zamulonej naostrady. Dzwoniłem już kilka razy do nich tylko czas i nerwy tracę. Dawali mi zniżkę na miesiąc na abonament ale co z tej zniżki jak ja co miesiąc mam takie problemy. W dodatku po co mi ta zniżka zdecydował się na takie opłaty to znaczyło że mnie stać a zamiast jakości to mam jakieś badziewie. To już wolę z darmowego aero2 korzystać. Już tak mnie wkurzają, że przy okazji to numery komórek przeniosłem od nich żeby nie mieć z nimi wspólnego.
Pozdrawiam

Post:08 lut 2013, 17:57
autor: Maniek99
Domagaj się zniżki do czasu rozbudowy centrali.

Możesz podnieść zarzut że jest rzeczywiście poniżej 1Mb, bo to minimum jest niby gwarantowane. Ale to oni muszą wydać zgodę na rozwiązanie umowy.

Post:08 lut 2013, 18:10
autor: plastyk72
Rozbudowany centrali to się raczej nie doczekam:) Wolałbym jednak całkowite zerwanie umowy niż te zniżki, bo jednak wkurza mnie to wszystko. Też mi kobieta mówiła, że zniżki to muszę co miesiąc dzwonić do nich o zniżkę a nie dadzą mi od razu na pół roku czy jeszcze dłużej. Chyba liczą, że może "same" parametry się poprawiają. A jak rozmawiam z nimi to nerwica mnie bierze więc wolałbym nie dzwonić :) Już wolę siedzieć na aero i mieć z głowy to wszystko albo mobilnego może jakiegoś poszukać. Nie potrzebuję dużych paczek danych, ale żeby mi chociaż wieczorami dobrze chodził.

Post:08 lut 2013, 18:12
autor: Maniek99
To napisz skargę do UKE (przez WWW), to może uzyskasz jakąś konkretną odpowiedź od TP.
Na infolinię TP, nema co dzwonić, szkoda kasy.

Post:08 lut 2013, 23:45
autor: Spioszek
plastyk72, kiedy brałeś umowe na Neostrade?
Wcześniejsze umowy były na prędkość 10Mbitów, obecne są na widełki od 1 do 10.
Więc jak zamówione masz 10, a wyciągasz przykładowo 1.5Mbita to i tak nic z tym nie możesz zrobić.

Chociaż wydaje mi się że jeśli sytuacja jest naprawde bardzo poważna, masz starą umowe na 10Mbitów, i zgłosisz pare razy do działu technicznego, i technika zapytasz czy pójdzie na tej lini 10Mbitów, jak by wpisali że linia nie nadaje się do takiej prędkości, to może udało by Ci się bez kary zerwać umowe ;).

Post:09 lut 2013, 00:01
autor: orson_dzi
darkangel pisze: zgłosisz pare razy do działu technicznego, i technika zapytasz czy pójdzie na tej lini 10Mbitów
Żadnego technika. Zwykły telefon do BOK na 801 505 505 i prostą aplikacją sprawdzą jak wyglądają możliwości na konkretnym numerze, w konkretnym miejscu.

A Neostradę masz zawsze DO 10Mb, a nie 10Mb.

Post:09 lut 2013, 00:08
autor: Spioszek
orson_dzi pisze:A Neostradę masz zawsze DO 10Mb, a nie 10Mb.
Racja, mój błąd, w starych też jest opcja DO, tylko tam nie było widełek na zakres synchronizacji ;).

Ja tylko pisze jak kiedyś co wchodziła opcja 20Mbitów, założyli mi ją, a wyciągałem 11Mbitów, 2-3 zgłoszenie techniczne, technicy przyjecheli wpisali że opcja 20Mega nie ma szans chodzić na moim kablu i powołałem się to przy zerwaniu umowy (a było to jakoś ponad 2 miesiące po zawarciu umowy)

Umowe zerwałem, powołując się na te zgłoszenia techniczne wypisane przez technika, i umowe bez kary zerwałem.
Na drugi dzień wypełniałem wniosek o opcje 10Mega ;).

To było jeszcze za czasów jaki 20Mega kosztowała 199zł po 3 miesiącach, a ja się zmieściłem w tych 3 miesiącach gdzie pierwsze trzy były za 100zł bodajrze.

Post:09 lut 2013, 08:17
autor: Vieslav
Wrzuć parametry linii z rutera, zobaczymy co się dzieje.

Post:09 lut 2013, 08:47
autor: Precelos
plastyk72 pisze:Mam neostradę do 10 mega tylko ja tyle na oczy nie widziałem jeszcze korzystając. A najgorsze, że wieczorami to mam nawet poniżej 1 mega
wiadomo sa to opcje do 10 ale powinien byc jakis normalny poziom uslug , jakby to bylo 8 mbit byloby ok, ale 10% przepustowosci to jakas parodnia, powinno sie udac rozwiazac umowe z winy tp. Niestety ta firemka stacza sie na dol, nie rosnie liczba klientw a za to problemy rosna

Post:19 lut 2013, 11:29
autor: Orange Ekspert
@ plastyk72, jeżeli nadal Twój problem nie został rozwiązany, prześlij do nas zgłoszenie korzystając z formularza pomocy : http://on.fb.me/RwMSRZ, Sprawdzimy to dla Ciebie i pomożemy. Pozdrawiam